Strateginis valdymas Žemaitijos pienas


Zemaitijos pieno strategine analize. Zemaitijos pieno misija.

Marketingo namų darbas. Įvadas. Ab „žemaitijos pienas“ strateginis valdymas. Ab „žemaitijos pienas“ strateginio valdymo įvertinimas. Įmonės strateginio planavimo įvertinimas. Ab „žemaitijos pienas“ išorinės aplinkos analizė. Ab „žemaitijos pienas“ vidinės aplinkos analizė. Swot analizės strateginiai siūlymai. Įmonės strategijos įgyvendinimas. Ab „žemaitijos pienas“ vizija, misija ir tikslai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Strateginis planavimas kuriamas tam, kad įgyvendinti numatytus veiklos tikslus. Išanalizavus AB „Žemaitijos pienas“ esamą planavimo padėtį, žinant bendrovės tikslus, poreikius ir pritaikius strateginio planavimo metodikas, tampa aišku, kad strateginis planavimas įmonei yra būtinas.

Ištyrus AB „Žemaitijos pienas“ veiklą, padaryta išvada, kad stiprioji bendrovės pusė yra pažangi technologija, kvalifikuoti darbuotojai, sėkmingas įmonės vadovavimas.

Kaip įvertinti ir pasinaudoti įmonės galimybėmis ir kaip išvengti tam tikrų grėsmių, bendrovei padės SO, ST, WO, WT strategijos. Manoma, kad šias strategijas bendrovė gali bet kada nustatyti ir dažnai jas keisti, jeigu to reikalauja esama situacija.

Šių strategijų dėka išsiaiškinta kokių priemonių reikia imtis, norint įgyvendinti tikslus, pasinaudoti turimais pranašumais ir išvengti galimų pavojų. Visi įmonės tikslai ir uždaviniai, yra įgyvendinami, tačiau reikia gero mąstymo ir pastangų.

Strateginis valdymas Žemaitijos pienas. (2013 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-valdymas-zemaitijos-pienas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:36