Stresas ir jo valdymo būdai


Psichologijos skaidrės. Stresas ir jo valdymo būdai. Šiuolaikiniame gyvenimo ritme stresas tapo nuolatiniu kiekvieno iš mūsų palydovu. Stresas - tai. Streso valdymo žingsniai. Ko nereikia daryti, esant stresinei situacijai. Streso pasekmės. Stresas nepriklauso nuo oro ar metų laiko. Stresas gali būti. Trumpalaikis stresas gali būti naudingas, nes laiku mobilizuoja imuninę sistemą. Ilgalaikis, chroniškas stresas slopina organizmo imuninę sistemą. Stresą darbe sukelia trys pagrindiniai faktoriai. Kam teikiate prioritetą? Būkite pasiruošę darbui - tai suteiks jums pasitikėjimo savimi. Išmokite efektyviau išnaudoti savo laiką. Paįvairinkite savo darbo rutiną. Objektyvizuokite kritiką. Tikėkitės neįtikimo. Švarus rašomasis stalas sudaro tinkamas darbo sąlygas. Pašalinkite įtampą, kylančią važiuojant į darbą. Mūsų hormonų ir mūsų imuninės sistemos neįmanoma pripratinti prie streso. AČIŪ UŽ DĖMĖSĮ!


Atpažinti stresorius, emocines ir fizines reakcijas į juos. Įvardinti, ką galima pakeisti. Sumažinti emocinės reakcijos į stresą intensyvumą. Išmokti kontroliuoti savo fizines reakcijas į stresą. Stiprinti fizines jėgas. Palaikyti emocines jėgas.

Stresas ir jo valdymo būdai. (2015 m. Sausio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/stresas-ir-jo-valdymo-budai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:52