Streso įveikimo strategijos ir modeliai


Psichologijos skaidrės. Stresų įveikimo strategijos ir modeliai. Jeigu esi ir teisingame kelyje tave suvažinės, jei tik sėdėsi ir lauksi. Kas yra stresas ? Streso požymiai. Stresas palieka pėdsakus. Bendri streso šaltiniai. Streso poveikis sveikatai ir savijautai. Teigiamas/neigiamas stresas. Galite patirti stresą, jeigu. Krizės metu. Papraščiausi būdai valdyti stresą. Norėdami valdyti stresą. Streso mažinimo būdai. Jausmų “Paleidimo” būdai. Veiksniai,mažinantys psichinį atsparumą. Psichinį atsparumą formuojantys veiksniai. Streso psichologinės pasekmės. Streso socialinės pasekmės. Streso somatinės pasekmės. Somatiniai streso įveikimo būdai. Kognityviniai streso įveikimo būdai. Išvados. Įsiklausykite. Gyvenimo tiesos.


Tai specifinis organizmo atsakas į stresorių (baimė, skausmas), kuris pažeidžia arba trukdo organizmui normaliai funkcionuoti Fizinė, protinė ar emocinė įtampa.

EMOCINIAI: nerimas, depresija, pyktis, įtampa, irzlumas, susirūpinimas, negalėjimas pailsėti, drovumas ir pan. KOGNITYVINIAI: nedėmesingumas, išsiblaškymas, nelankstus problemų sprendimas, padidėjęs savikritiškumas, sulėtėjusi galvosena, neigiamos mintys ir pan. PSICHOFIZIOLOGINIAI: prakaitavimas, pagreitėjęs kvėpavimas, spaudimas ir skausmas už krūtinkaulio, padidėjęs kraujo spaudimas, silpnumas, nuovargis, savo paties ir aplinkos suvokimo nerealumo jausmas ir pan. ELGESIO: neproduktyvus darbas, polinkis į alkoholizmą, kofeino, nikotino, medikamentų vartojimą, kai kurių žmonių ir situacijų vengimas, intensyvi gestikualiacija arba sustingimas, drebulys, kalbėjimas pakeltu balsu ar amo praradimas ir pan.

Jūsų darbui Jūsų asmeniniams santykiams Jūsų profesinei sėkmei Jūsų savijautai ir sveikatai Jūsų pasitenkimui darbu Jūsų gerovei ir gyvenimo kokybei.

Finansinis nerimas Didelis darbo krūvis Aukštos aspiracijos Kasdieniniai rūpesčiai Įtempti santykiai, įtemptas bendravimas Sveikatos problemos.

Silpnina imuninę sistemą Padaro neatsparius peršalimo ligoms Paprastą negalavimą pagreitina tapti pavojinga liga (galvos skausmas – migrena; skausmas nugaroje – osteporozė) Įtakoja pirmalaikį senėjimą Veda į pavojingas gyvybei ligas (diabetas, širdies, kraujagyslių ligos ir vėžys).

Blogu laiku (savijauta) priimate sprendimus Nesusitvarkote su laiko terminais Esate pavargęs ir mieguistas Per mažai save gerbiate Nuolatos jaučiate įtampą Turite polinkį kritikuoti ir ginčytis Patiriate nuotaikų kaitą ir depresiją Esate užmaršus.

  • Psichologija Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (699 žodžiai)
  • Psichologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 546 KB
  • Streso įveikimo strategijos ir modeliai
    10 - 8 balsai (-ų)
Streso įveikimo strategijos ir modeliai. (2015 m. Rugsėjo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/streso-iveikimo-strategijos-ir-modeliai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:11