Studentų pajamų šaltiniai ir išlaidos


Sociologijos referatas. Ivadas. Rinkodaros samprata. Rinkodaros tikslas, funkcijos ir strategija. Rinkodaros tipai. Praktinė dalis. Apklausti studentai pagal kursą, amžių, lytį. Informacija apie studentų pajamas ir išlasidas. Įšvados. Literaturos sarašas. Priedas anketa.


Darbo tikslas – išsiaiškinti, kiek pinigų gauna studentai, kiek ir kam jų skiria, ar jiems pakanka gaunamų pinigų. Taip pat norime išsiaiškinti kiek studentų dirba, kokio jie amžiaus ir kokiame kurse studijuoja, ar dirbančius studentus remia tėvai.

negalima priskirti prie genialių atradimų. Patirties kaupimas, santykių tarp gamintojo ir vartotojo,tarp gamybos ir rinkos praktikos apibendrinimas tapo pirmaisiais rinkodaros šaltiniais. 19a. pradžioje imta dėstyti rinkodaros kursą Mičigano, Kalifornijos, Pensilvanijos ir kituose JAV universitetuose. Įdiegus F.Teiloro masinės gamybos principus, atsirado galimybė rinkodaros metodus pasitelkti gamybinėje ūkinėje veikloje. 1960-1970 metais vyko aktyvus rinkodaros tyrimas JAV, Japonijoje ir Vakarų Europoje. Lietuvoje padėtis ėmė keistis 1989 m.

Rinkodarą galima apibūdinti įvairiai, tačiau beveik kiekviename apibrėžime vienaip ar

kitaip paminimi du momentai: pirma, rinkodara orientuota tenkinti vartotojų poreikius; antra, šie poreikiai tenkinami mainais.

Apibendrinant galima teigti, kad rinkodara yra įmonių veiklos organizavimo ir valdymo

sistema (Vijeikis, 2003, p.14).

Rinkodara – tai verslo filosofija, vartotojų poreikius pakeičianti organizacijos pelnu.

Rinkodara – tai integruota, į vartotoją ir pelną nukreipta verslo filosofija.

Įdomu pastebėti, jog įvairiose šalyse atskiros rinkodaros priemonės yra skirtingai

Japonai mano, kad geros firmos prekės reklamai nėra reikalo skirti daug lėšų, pati prekė yra geriausia reklama, todėl rinkodaros priemones jie sutelkia į produkcijos gamybą ir paskirstymą.

suplanuoti ir suderinti daugelį rinkodaros priemonių veiksmų. Šie veiksmai turi būti nukreipti į vartotojo elgesį. Vadinasi, pagrindiniu rinkodaros specialisto įrankiu turi tapti rinkodaros programa, derinanti skirtingus rinkodaros priemonių veiksmus.

Pagrindinis rinkodaros tikslas – surasti vartotojus ir įtikinti juos pirkti ir naudoti prekę arba įsigyti ją norint parduoti.

Siekdama išspręsti sudėtingą prekės sukūrimo ir jos pateikimo vartotojui uždavinių

kompleksą, rinkodara turi atlikti šias pagrindines funkcijas:

  • Sociologija Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (1900 žodžių)
  • Sociologijos referatai
  • Microsoft Word 124 KB
  • Studentų pajamų šaltiniai ir išlaidos
    10 - 6 balsai (-ų)
Studentų pajamų šaltiniai ir išlaidos. (2015 m. Spalio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/studentu-pajamu-saltiniai-ir-islaidos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 03:59