Studentų požiūris į jų pasirinktą specialybę: motyvacijos stojant, studijuojant bei projekcija į ateitį


Studento poziuris i darba. Studento paziura i darba. Paziura i darba. Pasirinktos specialybes skaidres. Motyvacija specialybei. Motyvacija studijuojant. Poziuris i specialybe. Motyvacija savo specialybeje. Specialybes pasirinkta tematika. Studento+pažiūra+į+darbą.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė darbo dalis. Ankstyvieji požiūriai į motyvaciją. Motyvas ir jo samprata. Motyvų rūšys. Motyvacijos samprata ir esmė. Motyvacijos sąvokos reikšmė. Pagrindinės motyvacijos teorijos. Tyrimo rezultatų analizė. Kauno kolegijos veiklos pristatymas. Tyrimo metodika. Respondentų charakteristika. Motyvaciniai veiksniai įtakoję stojimą ir studijavimą. Respondentų ateities lūkesčiai. Hipotezių tikrinimas. Išvados. Pasiūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.


Studentų požiūris į jų pasirinktą sdinamiška aplinka ir šiuolaikinės organizacijos sąlygoja naujus reikalavimus mokymo įstaigoms, kurios turėtų ugdyti ne tik jaunimą, bet ir sudaryti mokymosi visą gyvenimą sąlygas kiekvienam individui. Todėl, mokymo įstaigos pačios atsiduria nuolatinio mokymosi situacijoje, sąlygojančiai šios įstaigos tapsmą besimokančia organizacija. Kolegijos tapsmas besimokančia organizacija, sąlygoja specifinių bruožų ir galimybių nustatymą, diegiant besimokančios organizacijos principus šioje įstaigoje.

Gebėjimų, atitinkančių žinių visuomenės reikalavimus, ugdymas tiesiogiai susijęs su nuolatine kaita bei jos sąlygotais naujais reikalavimais darbinei veiklai. Rinkos ekonomika švietimą veikia visiškai kitaip nei planinė, ir tai lengva paaiškinti: rinkos ekonomikoje darbo užmokestis tiesiogiai susijęs su žmoniškuoju kapitalu, o planinėje ekonomikoje šie dalykai beveik nepriklauso vienas nuo kito. Šiomis sąlygomis darbuotojams reikia tvirtų raštingumo, informacijos apdorojimo bei interpretavimo įgūdžių, sugebėjimo spręsti problemas, geresnio mokėjimo mokytis, didesnės iniciatyvos. Vieni svarbiausių bendrųjų gebėjimų, kurių prireikia pačiose įvairiausiose gyvenimo situacijose įvairių profesijų atstovams, yra bendravimo įgūdžiai.

Darbo aktualumas. Šiuolaikinė ekonomika labai priklauso nuo panaudojamos darbo kokybės: išsilavinimo lygio, kvalifikacijos, patirties, darbuotojų žinių ir gebėjimų, lemiančių gamybos rezultatyvumą. Todėl studentai, siekdami atitikties didėjantiems gamybos reikalavimams, privalo nuolat gerinti savo žinių ir gebėjimų kokybės lygį. Svarbiausia - pažinti savo asmenybės ypatumus ir poreikius, mokėti pasinaudoti jų teikiamais privalumais, išmintingai kompensuojant trūkumus. Apie žmogaus turimą motyvaciją galima spręsti iš to, kiek jėgų jis įdeda tobulindamas savo sugebėjimus.

Tyrimo problema – išsiaiškinti studentų poreikių atsiradimo prielaidas, jų motyvacijos veiksnius stojant ir studijuojant pasirinktą specialybę, nes jokia veikla neprasideda be priežasties.

Darbo tikslas – išanalizuoti studentų motyvaciją stojantdarbo objektas – Kauno kolegijos tauragės skyriaus studentų motyvacijos stojant ir studijuojant pasirinktą specialybę.

Darbo metodai: mokslinės literatūros šaltinių analizėmotyvacijos teorijos susiformavo xix-xx amžiaus sandūroje. Pradininkas – f. Taylor’as, atlikęs bandymą, akcentavo darbo proceso ir poreikių svarbą (jucevičienė, 1996).

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 38 puslapiai (7306 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 626 KB
  • Studentų požiūris į jų pasirinktą specialybę: motyvacijos stojant, studijuojant bei projekcija į ateitį
    10 - 3 balsai (-ų)
Studentų požiūris į jų pasirinktą specialybę: motyvacijos stojant, studijuojant bei projekcija į ateitį. (2011 m. Vasario 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/studentu-poziuris-i-ju-pasirinkta-specialybe-motyvacijos-stojant-studijuojant-bei-projekcija-i-ateiti.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:56