Stumbras marketingo aplinkos analizė


Pest analize pavyzdys. Pest analizes pavyzdziai. Kaip atlikti imones pest analize. Pest analize pvz. Pest analizės pavyzdys. Stumbras misija. Rinkodaros pest analizes pavyzdys. Baro pest analizė. Akropolio ssgg analize. Alkoholio aplinkos analize.

Marketingo analizė. Stumbras marketingo aplinkos analizė. Įvadas. Ab „stumbras“. Įmonės veiklos aprašymas. Įmonės misija ir vizija. Ab „stumbras“ pest analizė. Politinis – teisinis aspektas. Gamtinis aspektas. Socialinis – kultūrinis aspektas. Technologinis aspektas. Ab „stumbras“ space analizė. Ab „stumbras“ mikroaplinka. Vartotojai. Tiekėjai. Konkurentai. Ab „stumbras“ „general electric“ matrica. Ab „stumbras“ „bostono konsultacinės grupės“ matrica. Ab „stumbras“ swot (ssgg) analizė. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Darbe bus analizuojama Akcinės Bendrovė „Stumbras“ marketingo aplinka. AB „Stumbras“ viena iš lyderių tarp Lietuvos alkoholinių gėrimų gamintojų. Ši įmonė yra labai didelė, todėl be planavimo sėkmingai gyvuoti jai nepavyktų.

Darbo tikslas: išanalizuoti AB „Stumbras“ marketingo aplinką.

Darbo uždaviniai:

1.aprašyti įmonę;

2.aptarti įmonės misijos ir vizijos formuluotę;

3.atlikti įmonės PEST analizę;

4.atlikti įmonės SPACE analizę;

5.išanalizuoti įmonės mikroaplinką;

6.nustatyti įmonės konkurencinį statusą pagal „ General Electric“ matricą;

7.išanalizuotų įmonės parduodamų prekių padėtį rinkoje pasinaudojant „ Bostono konsultacinės grupės“ modelių;

8.sudaryti įmonės SWOT (SSGG) matricą;

9.pateikti išvadas.

1. AB „Stumbras“ - didžiausias stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintojas, įkurtas 1906 metais. Šiuo metu „Stumbras“ užima stiprias pozicijas Baltijos šalių rinkoje tiek kaip stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintojas, tiek kaip šių produktų eksportuotojas. Bendrovės gamybos apimtys siekia daugiau nei 15 mln. litrų produkcijos per metus. „Stumbro“ gaminami gėrimai iš viso užima apie 38 procentų Lietuvos stipriųjų alkoholinių gėrimų rinkos.

Šiuo metu AB „Stumbras“ gamina alkoholinius kokteilius, stipriuosius gėrimus – degtinę, trauktinę, brendį, viskį.

Įmonė ypatingą dėmesį skiria gaminamos produkcijos kokybei. AB „Stumbras“ nuolat investuoja į naujausias technologijos, užtikrinančias gamybos efektyvumą ir produkcijos kokybę.

Tarptautinių parodų ir konkursų apdovanojimai yra geriausias AB „Stumbras“ produkcijos kokybės įrodymas.

AB „Stumbras" produkcijos šiuo metu galima nusipirkti Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Danijoje, Ispanijoje, Airijoje, Didžiojoje Britanijoje, Rusijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose.

2. AB „Stumbras“ misija – gaminti aukštos kokybės gėrimus ir parduoti juos Lietuvos bei užsienio rinkose. Būti lyderiaujančia kompanija savo srityje.

Gamtinis aspektas: Svarbu paminėti šiuos AB „Stumbras” duomenis, turėjusius įtakos įmonės ūkinei bei finansinei veiklai 2004 metais arba galinčius įtakoti ją ir ateityje: AB „Stumbras” sumokėjo gamtos taršos mokesčius 2004 m. – 10,1 tūkst. Lt. Už aplinkos teršimą apmokestinamosios pakuotės atliekomis už 2003 m. sumokėta 50,4 Lt. 2003 m. į vidaus rinką buvo išleista 12578,1 t – stiklinės apmokestinamosios pakuotės. 2004 m. už aplinkos teršimą apmokestinamosios pakuotės atliekomis sumokėta 430,6 tūkst. Lt.

  • Marketingas Analizės
  • 2012 m.
  • 21 puslapis (4324 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 80 KB
  • Stumbras marketingo aplinkos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Stumbras marketingo aplinkos analizė. (2012 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/stumbras-marketingo-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:44