Suaugusiųjų nuolatinio mokymosi galimybės


Pedagogikos kursinis darbas. Įvadas. Suaugusiųjų mokymasis. Suaugusio žmogaus samprata psichologiniu aspektu. Suaugusiųjų mokymosi ypatumai. Suaugusiųjų nuolatinio mokymosi apimtis. Mokymosi visą gyvenimą apibrėžtis. Mokymosi veikla ir formos. Formalus mokymasis. Neformalus mokymasis. Savaiminis mokymasis. Nuolatinis mokymasis besikeičiančioje visuomenėjė. Mokymosi prieinamumas. Besimokančiųjų noras mokytis. Mokymosi metodai. Mokymo/si ištekliai. Besimokanti visuomenė spartūs pokyčiai ir modernumas. Suaugusiųjų mokymosi trukdžiai. Išvados. Literatūra.


Temos ištirtumas. Suaugusiųjų nuolatinio mokymosi ypatumus ir galimybes besikeičiančioje visuomenėje įvairiais aspektais tyrinėjo Lietuvos mokslininkai: gilinasi andragogikos tema. Formaliu suaugusiųjų mokymusi domisi ir R. Aleknaitė- Bieliauskienė (2009); R. Žukauskienė tyrinėja raidos, elgesio psichologiją. Apie besimokančią visuomenę nagrinėja ir užsienio autoriai: andragogas, tęstinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą idėjų šalininkas profesorius P. Jarvis (2001), psichologė, suaugusiųjų raida besidominti B. H. Lemme (2001), andragogikos pradininkas M. Knowles (1997); J. Collins (2004); R. I. Arends skiriantis dėmesį mokymuisi mokyti (1998), A. Hargreaves (2008) skiria dėmesį mokymui žinių visuomenėje.

Suaugusiųjų švietimas- perspektyvi galimybė įtraukti visuomenę į mokymo sistemą. Tam, kad visuomenė tobulėtų, o suaugusieji galėtų dalyvauti švietimo procese svarbu išanalizuoti nuolatinio mokymosi galimybes. Švietimas plačiąja prasme yra vienas iš svarbiausių dalykų suprantant visus socialinius, ekonominius bei kitus pokyčius vykstančius mūsų visuomenėje. Todėl išsamiau norėčiau aptarti visas suaugusiųjų nuolatinio mokymosi galimybes šiuolaikinėje, besikeičiančioje visuomenėje.

Objektas- suaugusiųjų nuolatinio mokymosi galimybės.

Tikslas- atskleisti suaugusiųjų nuolatinio mokymosi galimybes besikeičiančioje visuomenėje.

Uždaviniai:

Atskleisti suaugusiųjų nuolatinio mokymosi sampratą.

Išanalizuoti suaugusiųjų nuolatinio mokymosi ypatumus.

Išryškinti suaugusiųjų nuolatinio mokymosi galimybes.

Metodai:

Mokslinės literatūros analizė.

Suaugusiųjų nuolatinio mokymosi galimybės. (2014 m. Balandžio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/suaugusiuju-nuolatinio-mokymosi-galimybes.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:35