Subalansuota mityba


Sveikatos skaidrės. Subalansuota mityba. Kaip subalansuoti savo mityba? Suvartoję panašų įvairių produktų kiekį. Baltymai. Baltymai yra organizmo “Statybinė medžiaga”. Riebalai. Skaidant riebalus, gaunama daug energijos Jų esama tiek gyvuninės. Angliavandeniai. Angliavandeniai yra lengvai. Vitaminai, cheminiai elementai ir skaidulinės medžiagos. Su maistu gauname ir energijos neteikiančių. Energinė vertė. Iš maisto medžiagų gaunama energija matuojama kilokalorijomis (kcal) Organizmas naudoja energiją judėti. Maisto produktų maistinė ir energinė vertė. Dalykai kuriuos privalai žinoti. Brangesnis produktas nebūtinai.


Su maistu gauname ir energijos neteikiančių, bet mūsų organizmui labai reikalingų medžiagų Norėdami gauti šių medžiagų pakankamai, privalome valgyti šviežių gyvūninės ir augalinės kilmės maisto produktų.

Brangesnis produktas nebūtinai yra maistingesnis Kad organizmas gautų visų reikiamų medžiagų būtina vartoti įvairių maisto produktų Stenkites subalansuoti savo mityba taip, kad angliavandeniai sudarytų 50proc., riebalai – 30 proc. ir baltymai – 20proc. gaunamos energijos per parą. Sveikai maitindamiesi – sveikai gyvensite, sutaupysite ir būsite žvalesni, energingesni. Ne tik patys rinkites atsargiai – turėdami progą, patarkite ir kitiems.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (284 žodžiai)
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 63 KB
  • Subalansuota mityba
    10 - 2 balsai (-ų)
Subalansuota mityba. (2014 m. Rugsėjo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/subalansuota-mityba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 08:58