Sulčių baras verslo planas


Ekonomikos verslo planas. Verslo aprašymas. Restorano misija tiekti platų šviežių sulčių ir kokteilių asortimentą klientams, propaguojantiems sveiką gyvenimo būdą, sukurti jaukią, malonią aplinką sulčių baro lankytojams. Pagrindiniai tikslai. Duomenys apie vietovę. Prekės ir paslaugos apibūdinimas. Organizacinis planas. Rinkos ir konkurentų analizė. Konkurentų analizė. Rinkos analizė. Vartotojai. Politiniai veiksniai. Marketingo strategija. Pozicionavimas. Marketingo taktikos analizė. Marketingo rinkinys. Produktų, paslaugos, kuriam prašomas finansavimas, apršymas. Gamybinės patalpos. Gamybos procesas. Žaliavos. Finansinis planas. Įmonės steigėjas įneš pradinį kapitalą - 11 313 Lt. Rizikos įvertinimas.


Šio verslo plano esmė – įkurti sulčių barą, kuriame įvairaus amžiaus lankytojai galės mėgautis didele šviežių sulčių ir kokteilių gausa, jaukia aplinka bei sielą raminančia muzika. "Refresco" bus lyg slėptuvė nuo išorinio triukšmingo pasaulio, kur bus galima atgauti jėgas bei atitrūkti nuo kasdienių rūpesčių.

Ketiname atidaryti sulčių barą strategiškai geroje vietoje – Klaipėdos senamiestyje. Bus įrengta kavinukė, kurios plotas 30 m2. Patalpų nuomos kaina – 450 Lt/mėn. Patalpų įkūrimo darbai bus pradėti 2011 m. gegužės mėnesį, o užbaigti numatoma tų pačių metų birželio mėnesio pradžioje. Kavinukės klientai bus Klaipėdos rajono gyventojai bei mieste besisvečiuojantys turistai, kurie rūpinasi savo sveikata bei vertina šviežių vaisių ir daržovių teikiamą naudą jų organizmui. Mes orientuosimės į vidutines ir didesnes pajamas gaunančius klientus.

Prieš kurdamos verslą ištyrėme esamą sulčių bei kokteilių barų rinką Klaipėdoje. Analizavome konkurentus bei nustatėme, jog verslas turėtų būti pelningas, nes Klaipėdoje tokio pobūdžio barų nėra ir žmonės vis daugiau rūpinasi savo sveikata bei sveika gyvensena.

Neatsiribosime ir nuo rizikos veiksnių – esamų, jau užėmusių savo poziciją rinkoje konkurentų ir naujų galimų varžovų. Nors rinkoje sulčių barų nėra, tačiau egzistuoja panašaus pobūdžio įmonių, kurios teikia šviežias sultis rinkai. Dėl to mes nuolat stebėsime rinką ir analizuosime savo konkurentus bei stengsimės išlaikyti savo poziciją rinkoje.

Restorano misija: tiekti platų šviežių sulčių ir kokteilių asortimentą klientams, propaguojantiems sveiką gyvenimo būdą, sukurti jaukią, malonią aplinką sulčių baro lankytojams.

Čia labai patogus susisiekimas tiek darbuotojams, tiek lankytojams. Įėjimas į sulčių barą yra iš gatvės pusės, tai yra labai patogu svečiams ir lankytojams, nes yra aiškiai matoma, prieinama ir privažiuojama vieta.

Pasirenkant vietą atsižvelgiama į rinką, į jos ypatumus, gyventojų skaičių, jų sudėtį, charakteristiką. Arti nėra jokių tiesioginių konkurentų. Vasaros sezono metu šoje vietoje būna daug turistų, kurie yra mūsų tikslinė rinka. Atsižvelgiant į šiuos kriterijus, pasrinkta ši vieta.

Sulčių baro išskirtinumas:

Jaukus interjeras : geležinės durys, fakelo pavidalo lempos, įmantrios kėdės ir stalai. Visa tai sukurs jaukią atmosferą.

Koktelių ingridientai gali būti pasirenkami pagal kiekvieno kliento norus ir pageidavimus.

Darbo laikas: darbo dienomis lankytojai laukiami nuo 10.00 iki 18.00, o savaitgaliais atversime duris nuo 10.00 iki 19.00.

Sulčių baro ,, Refresco“ konkurentai – tai įmonės ir organizacijos, kurios teikia rinkai šviežias sultis ir kokteilius. Tiesioginių konkurentų nėra (t.y. tokie konkurentai, kurie ne tik spaudžia šviežias vaisių ir daržovių sultis, bet taip pat suteikia galimybę klientui ramiai ir maloniai jomis pasimėgauti jaukioje aplinkoje), o netiesioginiai konkurentai: kviečių želmenų baras “Žolinčius”, prekybos centrai bei kavinės ir restoranai.

Sulčių baras „Refresco” konkuruoja su visomis kavinėmis, barais ir restoranais esančiais Klaipėdos centre bei prekybos centrais, kurie spaudžia šviežias vaisių ir daržovių sultis.

Kadangi žmonės yra suinteresuoti maitintis sveikai, todėl susidariusi paklausa lemia didelį sveiko maisto rinkos dydį. Numatomas rinkos dydis – 30%.

Lietuvos valdžia, reklamos, įvairios televizijos laidos skatina žmones rūpintis savo sveikata bei sveikai maitintis, todėl rinka turėtų sparčiai didėti.

  • Ekonomika Verslo planai
  • 2015 m.
  • 20 puslapių (3181 žodis)
  • Universitetas
  • Ekonomikos verslo planai
  • Microsoft Word 328 KB
  • Sulčių baras verslo planas
    10 - 4 balsai (-ų)
Sulčių baras verslo planas. (2015 m. Balandžio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/sulciu-baras-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:17