Sunkiai tariamų garsų įtvirtinimai


Pedagogikos savarankiškas darbas.

Įvadas. Garsas K ir G. Garsas S, Š. Garsas C, Č. Garsas z, ž. Garsas r. Literatūra.


Labai daug padeda logopedai, darželių auklėtojos, tačiau ir patys tėvai, turėdami tinkamą medžiagą, daugiau galėtų padėti savo vaikams.

Parengiamieji pratimai mokant tarti garsus k, g

Mokant teisingai tarti k, g, lavinama foneminė klausa bei mankštinami kalbos padargai. Pirmiausia bandoma tarti garsus mėgdžiojant. Veidrodyje vaikai stebi, kaip teisingai taria logopedas, ir bando tarti savarankiškai.

Tariant garsą c, priekinė liežuvio dalis, remdamasi į viršutines dantenas. Liežuvio kraštai liečia kietojo gomurio pakraščius. Balso stygos laisvos, oro srovė stipri, trumpa ir šalta (ranka patikriname iškvepiamo oro srovę).

Liežuvį keliant i č padėtį, pasigirsta garsas č. Daug kartų pakartojus šį pratimą su zondu, liepiama tarti savarankiškai.

Garsų z, artikuliacija ta pati kaip s, tik virpa balso stygos ir kiek silpnesnė iš plaučių iškvepiamo oro srovė.

Sunkiai tariamų garsų įtvirtinimai. (2016 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/sunkiai-tariamu-garsu-itvirtinimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:29