Sunkiųjų automobilių apsaugos sistemos


Transporto referatas. Įvadas. Automobilių apsaugos problema ir priemonės. Automobilių eismo saugumo apibrėžimai. Euro NCAP priekinio smūgio bandymas. Vartotojų autentifikavimo būdai. Sunkiųjų automobilių pramonėje taikoma kompiuterinė įranga. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiais didelės konkurencijos automobilių pramonėje laikais, labai svarbu yra produkto kūrimo sąnaudos, laikas, parametrai ir šiuolaikinių parametrų atitikimas. Žinome, kad didžiausią automobilio kainos dalį sudaro jo kūryba, be to, tinkamai sukurtam automobiliui reikės mažiau medžiagų, tad atpigs ir gamyba. O neišbaigto modelio išleidimas į rinką pareikalauja brangiai kainuojančių atšaukimų, bet pati didžiausia nesėkmė yra maža modelio paklausa. Modelio populiarumas priklauso nuo pirkėjų, o dabar keliami aukšti reikalavimai: saugumas, ekonomiškumas, patikimumas, patogumas, išorės ir vidaus dizainas ir kt.

Darbo tikslas – išnagrinėti sunkiųjų automobilių saugos sistemas.

Darbo uždaviniai:

Nurodyti automobilių apsaugos priemones.

Aptarti vartotojų identifikavimo būdus.

Apibūdinti sunkiųjų automobilių pramonėje naudojamą kompiuterinę įrangą naudojamą saugos sistemoms.

Mechaniniai pavarų dėžės užraktai automatinėms ir mechaninėms pavarų dėžėms pavarų svirtis blokuoja atbulinės eigos ir „P“ pozicijose.

Interjero saugumas. Automobilio interjero detalių kūrimas, kurios apsaugotų keleivius kontakto metu nuo papildomų sužalojimų.

Sužeidimų sušvelninimo sritis gali būti skirstoma į dvi pagrindines grupes:

Nauja sritis yra prieš-avarinė situacija. Jeigu jutiklių sistema aptinka, kad rimtas susidūrimas gali įvykti, panaudojama keletą priemonių (pvz. automatinis stabdymas, saugos diržų įtempimas, stoglangio uždarymas, sėdinės nustatymas į teisingą padėtį).

Euro NCAP (Europos naujų automobilių įvertinimo programa) suteikia informaciją pirkėjams apie realius ir nepriklausomus populiariausių automobilių modelių Europoje pasyviojo saugumo įvertinimus. Euro NCAP įkurta 1997 ir dabar remiama 7 Europos valstybių, Europos Komisijos bei automobilių ir pirkėjų organizacijų kiekvienoje Europos Sąjungos šalyje. Ši programa greitai tapo kaip katalizatorius, skatinantis žymų naujų automobilių konstrukcijų saugumo tobulėjimą. Šios programos informaciją ir transporto priemonių rezultatus automobilių gamintojai gali naudoti rinkodaros tikslams tik tam tikros formos.

Kontaktas tarp keleivio ir išsikišusių automobilio salono detalių yra pagrindinė rimtų ir mirtinų sužeidimų priežastis suaugusiems. Bandymo greitis 64 km/h atitinka priešpriešinį automobilio susidūrimą esant 55 km/h greičiui. Greičių skirtumas yra dėl energiją absorbuojančios deformuojamos bloko priekinės dalies. Autoįvykių tyrimai parodė, kad bandymų greitis apima didžiąją dalį visų rimtų ir mirtinų susidūrimų. Apsaugant, bei minimizuojant galimybę keleiviams atsitrenkti į automobilio interjerą, paliekama pakankamai erdvės (vietos) sulaikymo priemonėms veikti efektyviai. (Čia kalbama apie saugos diržus, sėdynės ir saugos diržai sureguliuojami taip, kad liktų pakankamai erdvės iki panelės, nes jei sėdyne per arti saugos diržai išsitemps ir žmogaus kūnas susispaus per bandymą tiek, kad gausis tiesioginis smūgis į panelę arba per arti esantį keleivį oro pagalvė taip pat gali sužaloti).

Daugumoje automobilių, sulaikymo priemonės neapsaugo priekinių keleivių kelių nuo smūgio į panelę. Euro NCAP skatina naikinti pavojingas struktūras iš zonų į kurias keliai gali atsitrenkti. Didelės jėgos keliams gali sukelti kelių sužeidimus ir šios jėgos persiduoti šlaunims, klubams ir dubeniui. Šios perkrovos žmogaus skeleto daliai sukelia sunkias, ilgalaikes arba invalidumo pasekmes.

Neteisingo atmetimo galimybė išreiškiama procentais, nurodant kaip dažnai sistema neteisingai atmeta bandymą teisėtai prisijungti jau įvestam vartotojui. Kiek svarbus yra šis dažnis, priklauso nuo autentifikacijos sistemos vaidmens. Jei pagrindinis sistemos tikslas yra praėjimo kontrolė nuo nepageidaujamų įsilaužėlių, jis gali būti mažiau svarbus. Tačiau jei sistema naudojama klientų autentifikavimui, pvz. bankomatuose ar parduotuvėse, klaida gali būti labai svarbi. Jei klientas negali autentifikuotis, jis bus nepatenkintas, ir galbūt bus prarastos pajamos.

Ši galimybė yra prieš tai buvusių galimybių susikirtimo taškas, kai jų reikšmės sutampa. Nors neteisingo atmetimo ir neteisingo priėmimo galimybės yra nepriklausomos, jos viena kitą veikia. Daugumą biometrinių sistemų galima koreguoti, nurodant kuris rodiklis yra svarbesnis. Tačiau mažinant vienos klaidos tikimybę, didėja kitos.

  • Transportas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (3815 žodžių)
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 389 KB
  • Sunkiųjų automobilių apsaugos sistemos
    10 - 10 balsai (-ų)
Sunkiųjų automobilių apsaugos sistemos. (2015 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/sunkiuju-automobiliu-apsaugos-sistemos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:01