Sunkiųjų degalų paruošimo sistema


Laivybos laboratorinis darbas. Praktinis darbas Nr. Sunkiųjų degalų paruošimo sistema. Sistemos sudedamosios dalys.


Degalų cisternoje (atsargos) sunkusis kuras pašildomas ir paduodamas į nusistovėjimo cisterna. Ten vyksta pradinis degalų išvalymas: degalai 18–24 valandas laikomi nusistovėjimo cisternose. Vanduo ir nusistovėjęs purvas pašalinamas pro vožtuvą, kuris yra apatinėje cisternos dalyje. Kad degalai geriau nusistovėtų ir būtų tinkamai išseparuoti, jie šildomi šilumokaičiuose ir šildomame vamzdyne (gali būti gariniai ir elektriniai kaitinamieji elementai). Pakaitinimo temperatūra turi būti 10-15˚C žemesnė negu jo užsiliepsnojimo temperatūra.

Iš ten degalai patenka į separatorių (4), kur išvalomi nuo vandens ir smulkių mechaninių priemaišų. Kruopščiai išseparuoti degalai gerokai sumažina kuro aparatūros dilimą. Savaime išsivalantysis separatorius turi valdymo pultą, kur nustatoma jo veikimo programa, atsižvelgiant į degalų užterštumą. Jis gali dirbti dviem režimais: purifikacijos ir klarifikacijos.

Išseparuotas kuras nukreipiamas į naudojimo cisterną (6), kur taip pat yra garo šildytuvas ir apatinis vožtuvas. Toliau kuras patenka į gražinamojo kuro cisterną, kur nepanaudotas kuras gražinamas.

Sunkiųjų degalų paruošimo sistema. (2015 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/sunkiuju-degalu-paruosimo-sistema.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:18