Šuolio gerinimo programa


Arturo leščinsko šuolio programa. Artūro leščinsko šuolio gerinimo programa. Suolio programa. Suolio programa rankiniui. A lescinsko programa. A lescinsko suolio programa. A.lescinsko suolio programa. Mokslo baze suolio programa.

Kūno kultūros programa. Artūro leščinsko šuolio gerinimo programa. Mityba treniruotės metu.


VISUOMET tinkamai aprūpinkite savo organizmą skysčiais. Išgerkite mažiausiai 6 - 8 stiklines tyro vandens per dieną.

2)Po treniruotės suvartokite MAŽIAUSIAI 15 gramų baltymų, nors jei suvartosite 30 jums nuo to bus tik geriau. Taip organizmas tuoj pat ima atstatinėti raumenis kuriuos treniravote. Lengviausias būdas gauti 15 gramų baltymų yra išgerti 2 stiklines pieno.

3)Pasirūpinkite, kad jūsų suvartojamame maiste būtų bent jau 50-60% anglevandenių ir 10-30% baltymų, priklausomai nuo to ar norite priaugti ar numesti svorio.

Dienomis, kai nedarote programos, eikite pažaisti krepšinį. Taip greičiau įprasite panaudoti savo šuolį žaidime.

Laisvomis dienomis patartina padelioti kamuolį į žemesnį krepšį ;)

Šuolio gerinimo programa. (2013 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/suolio-gerinimo-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:27