Suomijos mobiliiųjų telefonų gamintojo „Nokia“ pelno smukimas


Marketingo analizė. Suomijos mobiliiųjų telefonų gamintojo „Nokia“ pelno smukimas.


Pastaruoju metu gausios rinkos sąlygomis parduoti prekes ar paslaugas darosi vis sunkiau. Sugebėjimas suprasti ir patenkinti vartotojo norus, poreikius, įsiūlyti prekę ar paslaugą, mokėjimas dirbti rinkai tampa neatskiriama sėkmingos veiklos sąlyga. Į pagalbą pasitelkiami marketingo tyrimai, kurie atliekami norint užtikrinti kokybišką sprendimų priėmimą kiekvienoje organizacijoje.

Tyrimo objektas – Suomijos gamintojo mobiliaisiais telefonais „Nokia“ pelno smukimas.

Tyrimo tikslas – atskleisti veiksnius įtakojančius šios kompanijos pelno smukimą.

Darbo uždaviniai:

Išsiaiškinti tyrimo problemą.

Atlikti žvalgybinį tyrimą.

Apibrėžti tyrimo tikslus.

Pagrįsti tyrimo reikalingumą.

Nustatyti tyrimo pobūdį.

Parinkti tyrimo metodą.

Atrinkti imtį.

Surinkti duomenis.

Kaip teigia V. Pranulis (2007), neteisingai arba klaidingai apibrėžta problema gali tyrimą pasukti klaidinga linkme, todėl ją išsiaiškinti labai svarbu.

Smarkiai sumažėjus mobiliųjų telefonų paklausai, didžiausios pasaulio mobiliųjų telefonų gamintojos „Nokia“ pelnas pirmąjį šių metų ketvirtį sumažėjo 90 proc. Todėl mes norėjome išsiaiškinti priežastis, nulėmusias tokį didelį pelno sumažėjimą.

Problema: smarkiai sumažėjęs didžiausios pasaulio mobiliųjų telefonų gamintojos “Nokia” pelnas.

Informacija yra reikalinga tam, kad remiantis marketingo tyrimu būtų galima sumažinti pelno nuosmukį ir pamėginti išsiaiškinti pagrindines to priežastis.

Siekdami išsiaiškinti problemos turinį, sudėtį bei jos tolimesnio sprendimo kryptis atlikome žvalgybinį tyrimą. Buvo pasirinktas stebėjimo metodas, kurio metu nustatyta, kodel Suomijos kompanijos „Nokia“ gaminančios mobiliuosius telefonus pelnas smuko.

Pagrindinis tyrimo tikslas: išsiaiškinti kodėl didžiausios pasaulio mobiliųjų telefonų gamintojos „Nokia“ pelnas pirmąjį šių metų ketvirtį sumažėjo 90 proc.

Šalutinis tikslas: išsiaiškinti respondentų nuomonę apie kompanijos „Nokia“ gaminamus telefonus ir sužinoti kokiais mobiliaisiais telefonais respondentai naudojasi patys ir kodėl.

Mūsų atveju tyrimą atlikti būtina, kadangi nespręsdama šios problemos įmonė gali nebepadidinti pelno, o jį tik dar labiau sumažinti, kadangi tinkamai neatsižvelgia į klientų poreikius.

Tyrimo finansavimas yra menkas, todėl nėra galimybės apklausti daug respondentų, bet tyrimo metu surinkti duomenys ir informacija padėtų išsiaiškinti problemos sprendimo būdus.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (1795 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 58 KB
  • Suomijos mobiliiųjų telefonų gamintojo „Nokia“ pelno smukimas
    10 - 5 balsai (-ų)
Suomijos mobiliiųjų telefonų gamintojo „Nokia“ pelno smukimas. (2015 m. Gruodžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/suomijos-mobiliiuju-telefonu-gamintojo-nokia-pelno-smukimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:00