Susisiekimo sistemos kursinis darbas


Inžinerijos kursinis darbas. Aiškinamasis raštas. Automobilių eismo diagramų sudarymas. Eismo diagramos. Krovinių ir keleivių vežimų apimčių apskaičiavimas. Transporto priemonių ridos apskaičiavimas. Automobilių eismo kartogramos rajono susisiekimo sistemai sudarymas. Transporto mazgų (automobilių kelių sankryžų) projektavimas. AMG našumo apskaičiavimas. Automobilių kelių sankryžų projektavimas. Automobilių kelių laidumo skaičiavimas. Teorinis automobilių kelių laidumas. Praktinis automobilių kelių laidumas. Automobilių kelių, einančių per gyvenvietę, laidumas. Susisiekimo sistemų sąveikos punktų projektavimas. Mineralinių miltelių saugyklos aikštelės projektavimas. Poilsio aikštelių projektavimas. Trumpalaikio poilsio aikštelės projektavimas. Gražaus reginio aikštelės projektavimas. Ilgalaikio poilsio aikštelės projektavimas. Racionali krovinių vežimo schema. Racionalios kelio dangos konstrukcijos parinkimas. Išvados. Literatūra.


Jurbarko rajono savivaldybės plėtros prioritetinės srities tikslai:

Nustatau šių kelių duomenis: ilgius ir intensyvumą, pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos 2014 metais surinktus duomenis. Kiekvienam keliui sudarau automobilių eismo diagramas ir skaičiuoju keleivių ir krovinių vežimo apimtis. Pagal nubraižytas diagramas sudarau Jurbarko rajono susisiekimo sistemos automobilių eismo kartogramą. Projektuoju automobilių kelių sankryžas.

Pirmoji sankryža jungia privažiavimą į AMG su keliu Nr.198. Braižau vieno lygio sankryža su saugumo salelėmis, antra sankryža jungia kelią į I – ąjį karjerą su keliu Nr.146, į šį karjerą, parenku vieno lygio sankryžą. Trečiąją sankryžą projektuoju II – ajam karjerui, kelyje Nr.147, kuri numatoma vieno lygio su lėtėjimo juostą, dėl didelio TP srauto kelyje Nr.147. Kelio kategorijas ir sankryžų tipus nustatau pagal KTR 1.01:2008 reikalavimus.

Gamyklai projektuoti iš techninės literatūros susirandu visus duomenis apie AMG: sudedamosios dalys, tinkamos vietovės jai projektuoti ir kt. Į ją įkomplektuoju suprojektuotą mineralinių miltelių saugyklą. Ją projektuoju pagal reikalingų medžiagų kiekį.

Poilsio aikštelės projektuojamos pasirinktoje vietoje. Braižau tris aikšteles, kuriuos pagal paskirtį skiriamos į: ilgalaikio stovėjimo, gražaus reginio ir trumpalaikio stovėjimo poilsio aikštelės. Kiekvienai aikštelei priskiriama poilsio aikštelės kategorija, apskaičiuojamas reikiamas automobilių stovėjimo vietų skaičius.

Išvada. Nustačius svarbiausius Jurbarko rajono automobilių kelius pasirinkti 6 analizuojami keliai. Pasinaudojus Lietuvos automobilių kelių direkcijos duomenimis nustačiau kiekvieno kelio intensyvumą. Kelių intensyvumą sudaro TP srautas susidedantis iš lengvųjų automobilių, sunkvežimių ir keleivinio transporto. Sudarytos diagramos atspindinčios pasirinktų kelių eismo intensyvumą.

Susisiekimo sistemos kursinis darbas. (2015 m. Spalio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/susisiekimo-sistemos-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:11