Susisiekimo sistemos kursinis projektas


Logistikos kursinis darbas. Susisiekimo sistemos kursinis projektas.


Pagal Joniškio rajono susisiekimo sistemos schemą išsirenku 6 svarbiausius kelius. Pasinaudodamas žemėlapiu nustatau automobilių kelio ilgį ir įvertinęs mastelį apskaičiuoju jų tikruosius ilgius. Tada nustatinėju kiekvieno automobilių kelio eismo intensyvumą. Rezultatus surašau į 1 lentelę.

Išvados: Automobilių eismo intensyvumo diagramos parodo, kad Ignalinos rajono keliais daugiausia pravažiuoja lengvųjų automobilių, mažiausiai - autobusų. Krašto keliu Ignalina - Didžiasalis vyksta intensyvus eismas sunkvežimiais.

Joniškio rajono susisiekimo sistemos schemoje braižau transporto eismo kartogramą. Naudojuosi eismo diagramomis, sudarytomis tranzitiniam transportui (1 užduotis). Dėl skirtingo kelių eismo intensyvumo, parenku skirtingus mastelius.

Kelio į asfaltbetonio gamykla intensyvumo skaičiavimas. Priimu, kad asfaltbetonio gamyklą dirba vieną pamainą per sezoną, kuris trunka nuo 04-01 iki 11-01. Gamykla dirba 170 dienų (pagal 2005 kalendorių, o darbas yra sezoninis siekiant geros darbo kokybės). Per sezoną gamykla pagamina 100 000 tonų produkcijos. Gamykla gamina 50% - viršutinio asfaltbetonio sluoksnio ir 50% - apatinio asfaltbetonio sluoksnio.

Per parą pagamina: 100 000/170 = 588 t visos produkcijos, iš kurių 294 t viršutinio ir 294 t apatinio asfaltbetonio sluoksnio.

Į gamyklą skaldą atvežame geležinkeliu. Smėlį – 15t , mineralinius miltelius -10 t keliamosios galios sunkvežimiais. Bitumą 10t keliamosios galios sunkvežimiais.

Iš STR 2.06.03:2001 pagal eismo intensyvumą nustatau, kad tai atitinka V kelio kategoriją.

Iš pirmojo karjero vežama 70% reikiamo smėlio tai yra 206,450,70 =144,22 tonos per parą. Išgabenimui reikalinga 10 sunkvežimių, kurie gabena po 15t krovinio.

aut/parą. Tai atitinką V kelio kategoriją.

Iš antrojo vežama 30% reikiamo smėlio tai yra 206,450,30 =61,93 tonos per parą. Išgabenimui reikalinga 5-ių sunkvežimių, kurie gabena po 25 t krovinio.

aut/parą. Tai atitinka V kelio kategoriją.

Skaičiuoju teorinį ir praktinį pralaidumą keliui Joniškis – Jelgava (A12). Jo eismo intensyvumas 3515 aut./parą.

1) Skaičiuoju teorinį pralaidumą. Priimu, kad automobilio ilgis la = 4m, po sustojimo atsarginis atstumas tarp automobilių ls=5m. Judėjimo juostos teorinis pralaidumas – automobilių skaičius per valandą, nustatomas su sąlyga, kad kelio ruožas yra tiesus, bei horizontalus su šiurkščia danga, kur judėjimas kolona vyksta palankiomis sąlygomis.

; čia: Pmax – maksimalus praktinis pralaidumas (lengv.aut.per parą). Pmax vienai krypčiai lygus 2000 auto/h. β – koeficientas įvertinantis kelio elementų technologinių charakteristikų įtaką kelio pralaidumui:

Išvada: Iš skaičiavimų matyti, kad praktinis kelio pralaidumas mažesnis už teorinį. Duoto kelio praktinis vienos eismo juostos pralaidumas yra 1100 aut./val.

Todėl atsižvelgiant į tai, kad reikia 403,7 tonų mineralinių miltelių projektuojame talpyklą. Priimame, kad mano projektuojama mineralinių miltelių talpykla bus labai moderni, jos talpa yra 410 tonų. Ją sudaro 2 bokštai.

Atstumai tarp aikštelių nustatomi atsižvelgiant į vairuotojo būtinas poilsio pertraukas, o automobilių vietų skaičius pagal eismo intensyvumą.

M = N( Cl ∙ el ∙ al + Ca ∙ ea ∙ aa + Cs ∙ es ∙ as ), kur al, aa, as – vidutinis automobilių užkrovimas.

Priimu: al=2,8žm, aa=35žm, as=1,5žm.

M = 4000( 0,63 · 0,1 · 2,8 + 0,07 · 0,01 ·35 + 0,3 · 0,01 · 1,5 ) = 822 žm;

Apskaičiuoju suminį vietų skaičių reikalingą sutalpinti keleivius ir vairuotojus duotoje įstaigoje, kai kelio ruožas L:

Vairuotojams pagal saugaus eismo reikalavimus po 3h vairavimo reikia daryti pertraukas, kurios trukmė - ne mažiau kaip 15min, o po 6 h vairavimo - ne mažiau kaip 30min. Tam tikslui keliuose yra statoma trumpo poilsio aikštės. Trumpo poilsio aikštelė turi tris būdingas išplanavimo zonas: automobilių parkavimo zoną, keleivių poilsio zona su pavėsine, stalais ir suoliukais, sanitarinė – higieninė zona su tualetu ir konteineriu atliekoms.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (3507 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 117 KB
  • Susisiekimo sistemos kursinis projektas
    10 - 6 balsai (-ų)
Susisiekimo sistemos kursinis projektas. (2015 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/susisiekimo-sistemos-kursinis-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:27