Svečių įmonėje priėmimas Rekomendacijos tarpkultūrinio bendravimo aplinkoje


Komunikacijų referatas.

Svečių įmonėje priėmimas Rekomendacijos tarpkultūrinio bendravimo aplinkoje Įvadas. Svečių priėmimas ir aptarnavimas įstaigoje. Tarpkultūrinis bendravimas. Vizitai. Priėmimo rūšies pasirinkimas. Kviečiamų svečių sąrašo sudarymas. Sodinimas už stalo. Meniu sudarymas. Stalo serviravimas. Tostai ir kalbos. Išvados. Literatūra.


Tačiau dažnai įmonėje sutinkant svečius tenka bendrauti su kitų kultūrų atstovais kurių bendravimo taisyklės, niuansai, papročiai gali ženkliai skirtis nuo mums įprastų. Tad reikia mokėti užmegzti ryšius su skirtingas kultūras atstovaujančiais verslo partneriais. Nes šių veiksnių neišmanymas gali labai apsunkinti pasikeitimą informacija. Norint to išvengti prieš susitinkant su svečiais reiktų pasidomėti apie kitos kultūros vertybes, įsitikinimus, kalbą, papročius, aprangą, religiją, elgesio manieras, teisę bei įstatymus, moralę, garbės kodeksą. Jei yra būtinybė bendraujant su kitos kultūros atstovais galima pasinaudoti vertėjo paslaugomis. Tai yra paprasčiausias, mažiausiai pasirengimo laiko reikalaujantis bendravimo su kitakalbiais būdas.

 Kalbėdami vertėjo pagalba dažnai darykite pauzes, siekiant kad vertėjas nepamestų pagrindinės perteikiamos minties ir tiksliai ją perteiktų;

 Parinkite tipiškus žodžius (įmantrių sinonimų tikslus vertimas labai ilgina vertimo procesą);

 Palaikykite mandagų akių kontaktą su pašnekovu (naudokitės neverbaline kalba kuriai vertėjo nereikia).

Koks priėmimas bus rengiamas, priklauso nuo daugybės aspektų - dalyvių skaičiaus, amžiaus, lyties, priėmimo progos ir pan., tai turėtų nuspręsti įmonės vadovas, atsižvelgdamas į svečius.

Apatinėje kvietimo dalyje nurodoma, kokia apranga svečiai turėtų vilkėti priėmime. Kvietimai išsiunčiami ne vėliau kaip prieš 2-3 savaites iki priėmimo.

Oficialiuose pusryčiuose, pietuose ar vakarienėse svečiai susodinami atsižvelgiant į bendrąsias protokolo taisykles.

Svarbiausia, nepamiršti, jog priėmimas rengiamas nepavalgyti, o pabendrauti, aptarti reikalus, sutvirtinti pažintį.

Priėmimų organizavimas labai sunkus ir atsakingas darbas. Šis darbas reikalauja daug pasiruošimo, laiko ir atsakomybės. Administratorė yra įmonės veidas, tai gi, visais organizavimo darbais dažniausiai rūpinasi ji.

Žinoma, priėmimas nebūtinai priėmimas turi vykti toje pačioje įmonėje, kurioje yra dirbama. Dažnai yra pasirenkama priėmimus ruošti maitinimo įstaigose, gamtoje ir kitur, kur atmosfera nėra tokia darbinė ir įtempta.

Žinoma, kiekvienas priėmimas priklauso nuo priėmimo priežasties, svečių skaičiaus, jų tautybės ir pan.

Siekiant užsibrėžto sėkmingo verslo santykių tikslo svarbu yra susipažinti, suvokti bei atsižvelgti į kitų verslo partnerių kultūrą. Bei žinojimai ir pagarba verslo partnerio kultūrai, kalbai parodymas yra vienas iš elementariausių būdų palenkti verslo partnerio simpatijas į savo pusę ir tai yra sėkmingo verslo pagrindas.

  • Komunikacijos Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Lina
  • 13 puslapių (2455 žodžiai)
  • Kolegija
  • Komunikacijų referatai
  • Microsoft Word 40 KB
  • Svečių įmonėje priėmimas Rekomendacijos tarpkultūrinio bendravimo aplinkoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Svečių įmonėje priėmimas Rekomendacijos tarpkultūrinio bendravimo aplinkoje. (2017 m. Lapkričio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveciu-imoneje-priemimas-rekomendacijos-tarpkulturinio-bendravimo-aplinkoje.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 13 d. 21:02