Svečių namų Kaziuko kamara praktikos ataskaita


Turizmo praktikos ataskaita. Įvadas. Apgyvendinimo įmonės charakteristika. Svečių namų organizacinė struktūra. Įmonės vidinės aplinkos analizė. Įmonės paslaugų analizė. Įmonės paslaugų asortimentas. Svečių namų kvalifikacija. Svečių namų kvalifikacijos kelimo etapai. Išvados ir pasiūlymai.


Temos aktualumas. Svečių namai „ Kaziuko kamara“, kuriuose atlikau apgyvendinimo įmonių vaiklos administravimo praktiką, yra įsikūrę Panevėžio mieste, Klaipėdos gatvėje 67. Šioje praktikoje susipažinau su įmonės administravimo tvarka, darbuotojų pareiginėmis instrukcijomis, vidaus tvarkos taisyklėmis, teikiamomis paslaugomis ir jų kokybe, dokumentacijos tvarkimu, patalpomis ir jų priežiūra. Viskas su kuo susipažinau ir ką išmokau šioje praktikoje, bus aprašta šiame darbe.

Įmonės tipas : Svečių namai - apgyvendinimo paslauga, teikiama patalpose su infrastruktūra nakvynės ir higienos poreikiams tenkinti, kuomet maitinimo ir poilsio paslaugos gali būti teikiamos specialiai įrengtose bendro naudojimo patalpose kartu neteikiant viešbučiuose teikiamų papildomų paslaugų, kurioms reikalinga speciali infrastruktūra. Svečių namų „ Kaziuko kamara“ pavadinimas atitinka interjiero detalės, nes čia gausu įrankių, rakandų, įvairių namų apyvakos daiktų primenančius senovės laikus. Visi kambariai įrengti pagal trijų žvaigždučių reikalavimus. Yra tiekiamas maitinimas, nes svečių namuose taip pat yra įrengta kavinė.

Svečių namuose galima , ne tik puikiai pailsėti, bet ir atvykti konferencijai ar darbo susitikimams.

Darbo laikas : Svečiai priimami visą parą, arba rezervuojama telefonu tel./fax. 8-45-420423 mob. 8-699-98255 8-620-77110, el. paštas: cekaigk@gmail.com

Darbuotojų skaičius : Įmonės direktorius, 2 kambarinės ( sezono metu 3 ), ukvedys – vadibininkas, valytoja.

„ Kaziuko kamaroje“ visas užduotis susijusias su apgyvendinimu ir svečių priėmimu atlieka direktorius Kazys Grabys. Visas kitas paslaugas, kurios susijusios su svečių patogumais, norais, pageidavimais atlieka ukvedys – vadybininkas. Jis atsižvelgia į svečio pageidavimus ir sudaro planą kaip juos įgyvendinti. Už kambarių tvarką, aplinkos priežiūrą, patogumų kambariuose sudarymą atsakinga kambarinė,kuri atlieka visus darbus reikalingus kambario švarai ir tvarkai palaikyti, taippat jei reikia išklauso svečio pageidavimus ir perduoda vadybininkui. O už bendrą patalpų švarą ir tvarkingumą atsakinga valytoja. Jos pareigybėse priklauso, kad visada būtų higieniškai tvarkinga aplinka.

1.2 Šiandieninė situacija įmonėje. Kaip ir daugybė apgyvendinimo įmonių patiria sezoniškumą – vasaros sezonu numeriai yra perpildyti, o žiemos – mažiau užimti. Tačiau svarbu paminėti, kad net 74 % viešbučio svečių sudaro verslo klientai, taip pat svečių namai sulaukia daug klientų iš Latvijos, todėl sezoniškumas ne taip stipriai jaučiamas.

Kaip teigia vadovas – paslaugų kokybę turi užtikrinti kiekvienas įmonėje dirbantis darbuotojas. Apie paslaugų kokybę galima spręsti iš svečių namų rezervavimo sistemų sudarinėjamų vertinimų, bei klientų atsiliepimų.

Operacijų planavimą, organizavimą ir kontrolę vykdo svečių namų direktorius. Direktorius taip pat stebi svečių namų darbą, atsižvelgdama į užimtumą priima papildomus darbuotojus, pagal paslaugų užsakymus skiria viešbučio darbuotojams papildomas užduotis. Direktorius stebi kaip viskas atliekama, kadangi nori užtikrinti puikų svečių namų darbą ir taip kontroliuoti situaciją.

Atliekant praktiką svečių namuose „Kaziuko kamara“ susipažinau su administratoriaus darbo specifika, bei direktoriaus sudarytais pareigybiniais nuostatais, kurių, kaip ir visi darbuotojai, privalėjau laikytis.

Neesant svečių namų direktorei, sugebėti spręsti visus vadovavimo ir svečių aptarnavimo klausimus.

Būti profesionaliu paslaugų pardavėju, gerai žinoti jų privalumus, trūkumus, kainas; Sukurti svetingą svečių namų atmosferą, dėmesį, šilumą;

Tiksliai ir greitai atlikti svečių registravimo procedūrą;

Stebėti, kad į svečių namus nepatektų pašaliniai ir nepageidaujami asmenys;

Operatyviai ir tiksliai teikti informaciją apie svečių namus, juose teikiamas paslaugas;

Žinoti atsiskaitymo grynaisiais, kreditinėmis kortelėmis, čekiais taisykles;

Tinkamai tvarkyti vidaus dokumentus, užtikrinti jų apsaugą;

Kontroliuoti kambarių stovį, švarą, ir tvarką juose;

Operatyviai informuoti direktorių apie gedimus visame viešbučio komplekse;

Pasibaigus administracijos darbo valandoms, atsako už bendrą tvarką svečių namuose.

Svečių namų Kaziuko kamara praktikos ataskaita. (2015 m. Lapkričio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveciu-namu-kaziuko-kamara-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 20:07