Sveika gyvensena analizė


Sveikatos analizė.

Sveikos gyvensenos atsiskaitymas pateikiamas iki 2016 Kur gyvenate? Paspalvinkite langelį bendrabutyje. Savikontrolės testavimų duomenys. Apibudinkite ir įvertinkite savo rodiklius bei duokite patarimų sau , kaip juos optimizuoti. Dienynas 7 dienos. Savaitės dienyno analizė ir rekomendacijos sau mityba. MET yra nuo 3 iki. Testuojamų rodiklių metodika ir vertinimas kūno masės indekso ir riešo apimties santykis galima atlikti naudojant siūlą ir liniuotę. Kūno masės indeksas. Riebalų pasiskirstymo indeksas rpi galima atlykti naudojant siūlą ir liniuotę. Vyrams optimalus rodiklis ≈. Maksimalus deguonies suvartojimas ramybėje MDS VO2max skaičiuojamas įvedus 20s pulso dažnio rodiklį į internetinį skaičiuotuvą. Com fitness exercise calculators vo2max calculator. Arba pasiskaičiuoti kitu būdų pagal pateiktą pvz. Https // docs. Com file 0bwp0rsivgzxynmnkmjg2ytctm2rkms00mtewltkzymetzgqxmdrhmtjimjm0 edit. Ūgis Devine Formula Robinson Formula Miller Formula. Vyras Moteris Vyras Moteris Vyras Moteris KMI.


2.Valgymų skaičius pas mane yra manau geras, 3 kartus per diena normalus karštas maistas ir karta arba 2 kartus per diena užkandžiai.

Skiriasi daug. Sporto ir aktyvumo trūksta mano savaitėje ir gyvenime, todėl bėgiojimas kiekviena diena ir mankšta turi būti prioritetas.

Miegas: Miegoti per parą reikia 8 valandas, kad jaustis gerai ir kūnas pailsėtu, mano miegas nėra pakankamas, tūrėčiau miegoti daugiau.

Kūno masės indeksą (KMI) objektyviau vertinti leidžia dešiniojo riešo apimties plačiausioje vietoje rodiklis. Vertinant dešiniojo riešo apimties ir kūno masės indekso rodiklių atitikimą ir jų dinamiką, galima tiksliau nustatyti kūno riebalinio ir raumeninio audinių santykio svyravimą.

Kūno masės indeksas (KMI) (vnt.) – rodiklis kūno masei įvertinti. Jis apskaičiuojamas pagal kūno masės (kg) ir ūgio kvadrato (m) santykį:

kaulų tankio ir pan., taip pat jis negali būti taikomas vaikams, sportininkams

VGTU tirtų pirmo kurso studentų nustatyti KMI vidurkiai: merginų 20,80±2,52 vnt., vaikinų 21,79±2,89 vnt.

2. Didėjant RPI linkstama į širdies kraujotakos susirgimus (infarktas, insultas)

arba pasiskaičiuoti kitu būdų pagal pateiktą pvz. knygoje 70 psl.:

Savikontrolės rodiklių vertinimus rasite šaltinyje: S. Dadelo (2010) Fizinis ugdymas. Technika. VGTU.

Šią knygą gali atsisiųsti registruoti VGTU tinklo vartotojai iš Technikos leidyklos, prisijungę prie VGTU tinklo arba peržiūrėti pagal nuorodą:

Turi būti užpildyti visų stebėtų dienų skyriai (pirmadienis – sekmadienis).

Apačioje, savaitės vidurkių skyriuje, automatiškai bus suskaičiuoti mitybos kiekybiniai rodikliai, kuriuos reikės analizuoti rašant apibendrinimą.

Jeigu sudėtinga naudotis internetiniu skaičiuotuvu naudokitės rankiniu skaičiavimu pagal pagrindinių fizinių veiklų sąvadą, kurį galite atsisiųsti naudojant šią nuorodą: https://docs.google.com/file/d/0Bwp0RSiVgzxYZDllNTA5ODMtOTdhZi00NWJiLWI0ZjQtMzIzMzk4ODJkM2Ix/edit , originalo kalba (anglų) šią informaciją galima atsisiųsti pagal šią nuorodą : https://docs.google.com/file/d/0Bwp0RSiVgzxYNDgxMzlhZjctYzNmMi00ZDk5LWJhODktZjVlZDk3ODEwNWUy/edit

Apačioje, kiekvienos dienos ir savaitės vidurkių skyriuje, automatiškai bus suskaičiuoti: savaitės energijos sąnaudų apimtis, vidurkiai ir procentai.

  • Sveikata Analizės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (1815 žodžių)
  • Universitetas
  • Sveikatos analizės
  • Microsoft Word 258 KB
  • Sveika gyvensena analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Sveika gyvensena analizė. (2017 m. Sausio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveika-gyvensena-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Vasario 21 d. 04:55