Sveika gyvensena dienynas ir savikontrolės testavimai


Maitinimosi savikontroles dienynas. Rufje dikenso. Testavimai.lt. Sveika gyvensena savikontrole. Sveika gyvensena dienynas testavimai. Savikontrolės testavimų apibendrinimas. Sveika gyvensena dieninas.

Kūno kultūros analizė. Savikontrolės testavimų apibendrinimas. Savaitės dienyno analizė ir rekomendacijos saumitybos analizė. Fizinio aktyvumo analizė. Naudoti informacijos šaltiniai. Priedai. Maitinimosi savikontrolės dienyno priedas. Fizinio aktyvumo savikontrolės dienyno priedas.


Pulso dažnis ramybės būsenoje parodo kokį kraujo kiekį išstumia širdis vieno susitraukimo metu. Pagulėjus 5 minutes išmatuotas pulso dažnis - 60 tv./min. Tai reiškia, kad mano fizinis pajėgumas didelis. Išlaikyti tokį rodiklį reikia bent keletą kartų per savaitę aktyviai sportuoti, tinkamai ilsėtis ir maitintis.

Rufje testu vertinamas kraujotakos sistemos funkcionavimas. Atliktas Rufje indekso testas parodė, kad mano treniruotumas aukštas - rodiklio vertė - 4,4. Šiam rodikliui turėjo didelės įtakos aktyvi fizinė veikla, ypač bėgimo treniruotės ruošiantis 10 km ir 21 km nuotolių bėgimo varžyboms. Toliau aktyviai sportuojant, šis rodiklis, tikėtina, taps dar mažesnės reikšmės.

V02max - aerobinio pajėgumo, fizinių galių ir darbingumo rodiklis. Pagal 20 s pulso dažnio metodą nurodytoje interneto svetainėje, mano V02max rodiklis 49 ml/kg/min. Pagal nurodytos lentelės duomenis - tai puikus rezultatas. V02max gerinimui taikomos tolygios, pakaitinės, intervalinės, kartotinės, tempo , kontrolinės treniruotės.

Sveika gyvensena dienynas ir savikontrolės testavimai. (2012 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveika-gyvensena-dienynas-ir-savikontroles-testavimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:25