Sveika gyvensena ilgai dirbant kompiuteriu


Sveikatos skaidrės. Sveikos gyvensenos ilgai dirbant kompiuteriu rekomendacijos. Taisyklinga laikysena. Sėdint prie kompiuterio negalima kūprintis. Tvarkinga darbo vieta. Kompiuterio stalas neturi būti apkrautas pašalinių daiktų. Grynas oras. Pasėdėjus prie kompiuterio 15-30 min. Reikia išeiti į lauką, arba bent atsidaryti langą. Miegas. Dirbant kompiuteriu reikia būti pailsėjusiems. Miegas ilsina akis nuo kompiuterio. Sportas ir mankšta. Jei dirbate prie.


Sėdint prie kompiuterio negalima kūprintis, galvą laikyti nuleidus. Sėdint jūsų nugara turi sudaryti 90 laipsnių kampą – tada stuburas išliks tiesus. Keliai turi būti sulenkti, sudaryti statų kampą.

Kompiuterio stalas neturi būti apkrautas pašalinių daiktų. Darbo vieta turi būti švari. Negalima valgyti prie kompiuteri ir gerti.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2014 m.
  • 6 puslapiai (114 žodžių)
  • Mokykla
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 951 KB
  • Sveika gyvensena ilgai dirbant kompiuteriu
    10 - 6 balsai (-ų)
Sveika gyvensena ilgai dirbant kompiuteriu. (2014 m. Gruodžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveika-gyvensena-ilgai-dirbant-kompiuteriu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:54