Sveika gyvensena. Sveika mityba


Sveika gyvensena referatas. Sveika mityba referatas. Sveika gyvensena referatai. Referatai apie sveika gyvensena. Sveikos gyvensenos referatas. Brego mitybos teorija. Referatas sveika gyvensena. Sveikos mitybos planas jaunimui. Rasinelis apie sveika mityba. Ivadas apie sveika mityba.

Kūno kultūros referatas. Turinys. Įvadas. Sveikas maistas. Organizmo energijos šaltiniai. Ideali mityba. Mityba ir sveiki kaulai. Fizinis aktyvumas. Fizinio aktyvumo nauda. Fizinio aktyvumo privalumai. Mankšta. Mankštos nauda. Mankšta ir sveika širdis. Mankšta ir vaikai. Žalingi įpročiai. Alkoholio pavojai. Rūkimo pavojai. Piknaudžiavimas narkotikais. Išvados. Literatūra.


. Pastaruoju metu vis daugiau dėmesio kreipiama į ligų profilaktiką ir sveiko gyvenimo būdo formavimą (janušonis v. , 1988, 5p. )

Dabar žmonės gyvena ilgiau negu ankstesniais laikais. Vis dėlto daugelis ne visai sveiki: vieni perdaug sveria, kiti rūko, geria per daug alkoholio ar nepakankamai mankštinasi. Per pastaruosius metus paaiškėjo daug naujų faktų, kaip visi šie skirtingi veiksniai iš tiesų veikia žmogaus organizmą (carroll, smith, 1996, 5p. ).

žmogus dėl savo begėdiško nesaikingumo valgiams miršta, neišgyvenęs ir pusės jam skirto laiko. Teoriškai mes visi trokštame ilgai gyventi, o praktiškai savo gyvenimą sutrumpiname iki minimumo (bregas, 1996, 7p. ).

Tyrimai rodo, kad dauguma Lietuvos moksleivių nėra pakankamai fiziškai aktyvūs. Nepakankamas fizinis aktyvumas neigiamai veikia jų augimą ir brendimą. Mokslininkai, tyrę Lietuvos vaikų fizinį aktyvumą, ižvelgia jo ryškias mažėjimo tendencijas (mickevičienė, 2006, 4p. ).

Jaunimas nesidomi sveiku gyvenimu, nelavina savo kūno per daug sveria, eina link nutukimo. Mažas fizinis aktyvumas, pad tikslas - įrodyti, kad nuo maisto, kurį valgo žmogus priklauso jo sveikata, kaip reikėtų sveikai maitintis, kam naudingas fizinis aktyvumas ir kodėl jis svarbus, kad nuolatinės mankštos sustiprina daugelį organų: odą, plaučius, širpateikti jaunimui organizmo šaltinius (angliavandeniai, riebalai, baltymai), sveiko maisto piramidę, kaip protingai pasirinkti tokius produktus, su kuriais gauti maistingųjų medžiagų, reikalingų organizmui augti ir funkcionuoti.

įvairiapusė pagalba vaikams ir paaugliams didinant jų kasdienį fizinį aktyvumą padės jiems susikurti sveiko gyvenimo modelį. Ugdyti vaikų poreikį būti fiziškai aktyvesniems ir siekti, kad fizinis aktyvumas taptų neatskiriama jų kasdienio gyvenimo dalimi.

įrodyti, kad mankšta gali būti netgi idomi, be to sportuojant sudeginamas kalorijų perteklius, o tai padeda išlikti sveikam, gerina širdies darbą, nuotaiką. Įtraukti vaikus nuo pat mažens į aktyvų gyvenimą.

įtikinti, jog besaikis alkoholio, narkotikų vartojimas gali turėti nemalonių padarinių, odabar kaip niekad liepsnoja ginčai apie maisto įtaką sveikatai. Laikraščiai ir žurnalai pilni tokių prieštaringų patarimų, kaip sveikai maitintis, kad išties galima sutrikti. Bet iš tiesų sveikos mitybos taisyklės labai paprastos. Svarbiausia – valgyti tinkamai paskirstytą įvairų maistą (carroll, smith, 1996, 23p. ).

. Normaliai organizmo veiklai ir gerai sveikatai palaikyti reikia geros kokybės ir įvairaus maisto.

Sveika gyvensena. Sveika mityba. (2011 m. Vasario 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveika-gyvensena-mityba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:39