Sveika mityba sportuojant


Sveikatos aprašymas. Sveika mityba sportuojant. Keletas dalykų kuriuos reikia žinoti pasirenkant mityba. Rytas. Diena. Vakaras. Pusryčiai. Javainiai. Kepiniai. Sūris. Gėrimai. Pietūs. Mėsa arba žuvis. Garnyras. Daržovės. Vakarienė. Geras pasirinkimas – šiltas patiekalas. Užkandžiai. Pastaba.


Po darbo grįžote namo – pavalgyti ar pasportuoti? Svarbiausia po pietų nevalgyti 2.5-3val.

Manau, kad ši programa tau nepateiks tikslių pavyzdžių, bet tu turi pati rinktis tai kas ir pagal tavo skonį ir tai kas tau yra arčiau širdies ir skrandžio ;D na tiesiog stenkis susilaikyti nuo to ko labiausiai nori ( tai traškučiai, šokoladai ir panašiai, tai manau yra ne tau, jeigu siekit gražių kūno linijų). Ir pagrinde stenkis vartoti tau skysčių, tai geriausiai būtų vanduo ir šviežiai spaustos sultys, gali iš namų atsivežti obuolių sulčių, taip pat gali per pietų pertrauką nueiti į vaisių ir daržovių parduotuvėlę kur spaudžiamos sultys, ten nemanau, kad išleisi daug, bet bus labai vertinga ( Na manau kaip ir viskas, tiesiog pasistenk laikytis visko ką rašo čia, ir viskas bus gerai, ir pakartosiu, nedaryk tų pačių pratimų visą savaitę, turi būti maišyti pratimai visai dienai ir visiems kūno raumenims. Jei nori gali suveikti programėlę. Tai iš manęs tiek patarimų, jei kils klausimų kreipkis ;)

  • Sveikata Aprašymai
  • 2014 m.
  • 3 puslapiai (758 žodžiai)
  • Sveikatos aprašymai
  • Microsoft Word 18 KB
  • Sveika mityba sportuojant
    10 - 3 balsai (-ų)
Sveika mityba sportuojant. (2014 m. Kovo 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveika-mityba-sportuojant.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:00