Sveikata ir grožis maiste


Sveikatos skaidrės.

Sveikata ir grožis maiste. Pamokos tikslas. Pamokos uždaviniai. Nuo ko priklauso sveikata? Kasdieninis stalas. Mitybos piramidė. Kiek ir ko reikėtų suvalgyti per parą? Duona, grūdai, bulvės ir jų produktai. Daržovės ir vaisiai. Pienas, sūris, jogurtas. Mėsa, paukštiena, žuvis, ankštiniai, kiaušiniai, riešutai. Cukrus, riebalai. Trumpa. Sveiko maitinimosi atmintinė. Galvokite, ką valgote. Žinokite, kiek suvalgote. Neužmirškite pavalgyti.


Išnagrinėti sveikos mitybos piramidę ir principus; Išsiaiškinti reikalingų maisto medžiagų kiekį; Mokytis parinkti maisto produktų kiekį pagal rekomenduojamas porcijas.

2 porcijos Vieną porciją sudaro: 1 stiklinė pieno ar rūgpienio arba ½ stiklinės varškės arba Apie 40 g sūrio.

2 porcijos Vieną porciją sudaro: Apie 70 g mėsos arba Apie 100 g žuvų arba 1 kiaušinis arba 1 stiklinė virtų pupelių ar žirnių arba 4-5 riešutai.

Piramidės viršuje – produktų grupė, kuri turėtų sudaryti mažiausią maisto raciono dalį.

Tai pirmas sveiko maitinimosi principas. Nevalgykite visko iš eilės, to kas guli jūsų šaldytuve: mėsa, salotos, bandelės, ledai. Šiais laikais, kai gyvenimo tempas greitėja, vis dažniau griebiamės taip vadinamo „greito maisto". Tai nepagarba sau pačiam — reikėtų atsiminti, kad mūsų organizmas nėra šiukšlių dėžė.

Tai antras sveikos mitybos principas. Jei rūpinatės savo figūra, valgykite mažomis porcijomis, bent 5-6 kartus per dieną. Ir neužmirškite, kad jūsų suvartotos kalorijos neturėtų viršyti jūsų sueikvojamų kalorijų.

Tai trečias ir labai svarbus principas. Be abejo jūs, žinote, kad prieš pat miegą valgyti nerekomenduojama. Miegant riebalai deginami lėčiau nei dirbant. Pasistenkite pavalgyti vakarienę likus 3 valandom iki miego.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (572 žodžiai)
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 777 KB
  • Sveikata ir grožis maiste
    10 - 3 balsai (-ų)
Sveikata ir grožis maiste. (2016 m. Vasario 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveikata-ir-grozis-maiste.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:38