Sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo planavimas


Sveikatos skaidrės. Įvadas. Fizinės veiklos didaktiniai principai. Didaktiniai principai. Rekomenduojamo fizinio aktyvumo dažnis, krūvio intensyvumas ir trukmė. Fizinio aktyvumo pyramidė. Fizinio aktyvumo piramidė puiki iliustracija, kad fizinio altyvumo pagrindas - gyvenimo būdas. Fizinio aktyvumo eksperimentas. Išvados. Literatūra.


Sveikatą stiprinantis fizinis aktyvumas - tai fizinės veiklos forma, kuri duoda naudos sveitatai ir lavina funkcinius gebėjimus, be išreikštos žalos ar pavojaus žmogaus sveitatai (Strukčinskienė ir kt. 2012). Individas pasirinkęs fiziškai aktyvų gyvenimą stiprina savo organizmo sistemas, sustiprina imunitetą, tampa sveikesniais ir mažina galimybę susirgti rimtesnėmis ligomis. Planuojant sveikatą stiprinantį fizinį aktyvumą būtina praktiškai taikyti didaktinius fizinio ugdymo principus, atsižvelgti į žmogaus pasirengimą fizinei veiklai, optimaliai būti aktyviems, pasirinkti tinkamą fizinį aktyvumą, dažnį, krūvio intensyvumą ir trūkmę.

Darbo tiklas: aprašyti sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo planavimą. Darbo uždaviniai: 1. Aprašyti fizinės veiklos didaktinius principus; 2. Išanalizuoti rekomenduojama fizinio aktyvumo dažnį, krūvio intensyvumą ir trukmę; 3. Aptarti fizinio aktyvumo pyramidę.  .

Pasak Vilko (2006), ugdymo procesas yra sudėtingas ir daugialypis. Norint jį racionaliai organizuoti ir prisitaikyti žmogui fiziškai tobulinti, būtina pažinti jo dėsnius ir dėsningumus, kad jais remiantis galima būtų numatyti bendrąsias ugdymo proceso formas, pagrindines idėjas, kryptis ir taisykles, lemiančias veiksmingą ugdymo procesą. Pagrindinės mokymo proceso organizavimo idėjos ir normos vadinamos didaktiniais principais.

Moksliškumo principas - laikantis šio principo, ugdytiniams turi būti teikiamos naujausios mokslo žinios, formuojami mokėjimai ir įgūdžiai, remiantis naujausiais mokslo tyrimais ugdomos fizinės ypatybės (Vilkas, 2006). Teorijos ir praktikos ryšio principas - jo nesilaikymas organizuojant fizinio ugdymo procesą yra pagrindinė nesistemingo mokymo(si) ir menkų rezultatų priežastis (Vilkas, 2006).

  • Sveikata Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (1468 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 1066 KB
  • Sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo planavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo planavimas. (2015 m. Lapkričio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveikata-stiprinancio-fizinio-aktyvumo-planavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:12