Sveikatingumas dirbantiems kompiuteriu


Sveikatos projektas.

Mankšta darbo vietoje (dirbantiems su kompiuteriu). Dešimties minučių mankšta prie asmeninio kompiuterio. Pratimai skirtingoms kūno dalims.


Temos aktualumas – kiekvienam žmogui, norinčiam palaikyti puikią formą ir būti sveikam, būtina judėti. Deja, dažnai laiko stoka ar tiesiog tingėjimas atbaido nuo sporto. Didžiausia problema, kuri šiais laikais daro įtaką mūsų fizinei būklei, sveikatai yra kompiuteris. Prie kompiuterio žmonės sėdi vis daugiau, taip sumažindami savo fizinį aktyvumą ir sukeldami kai kuriuos sveikatos negalavimus. Todėl reikia atlikti mankštą, tam kad šiek tiek pagerinti fizinį aktyvumą. Tačiau prie kasdienės mankštos tikrai nėra sunku priprasti, reikia tik žengti pirmą žingsnį, o jau tuomet ji taps neatsiejama gyvenimo dalimi.

Šio darbo tikslas – pateikti sveikos gyvensenos palaikymo būdus tiems, kurie daug laiko praleidžia sėdint prie kompiuterio ir neturi galimybės daug sportuoti.

Štai keletas pratimų, kuriuos galite atlikti tiesiog būdami prie kompiuterio:

1. Įkvėpdami, pakelkite dešinį petį prie ausies. 2. Iškvėpdami pasukite petį atgal, 3. Įkvėpdami, grįžti atgal.4. Iškvėpdami nuleisti dešinį petį.Tą pat atlikti pakeliant kairįjį petį.O po to tą patį abiem pečiais kartu. Pakartoti po 5 kartus.

po kiekvieno pratimo uždenkite akis delnais, atsipalaiduokite ir pailsėkite kelias sekundes.

Taip pat galima pasinaudoti video medžiaga, kuri gali padėti atlikti kai kuriuos pratimus. Vienas iš siūlymų yra :

Vien mankštos, pratimų nepakanka jei norite palaikyti gerą fizinę būklę. Norint būti sveiku ir energingu reikia mankštintis gana dažnai, vėliau tai tampa kasdienybe.

Mankšta užima svarbią vietą žmogaus gyvenime. Tai nebūtinai turi būti ryte atliekami kūno tempimo pratimai ar bėgiojimas, bet mankšta – tai jodinėjimas, šokių pamokos, čiuožimas ant ledo ir t.t., nes šios veiklos reikalauja fizinio aktyvumo. Taigi, kiekvienas gali atrasti sau tinkančią bei patinkančią mankštą.Tam kad įtikinti, jog fizinė veikla nėra laiko švaistymas, pateikiamos devynios priežastys, kodėl verta mankštintis.

Atlikdama šį projektą pateikiau pratimų pavyzdžių, kurie naudingi ilgai prie kompiuterio sėdintiems žmonėms. Šie pratimai padeda kūnui nesustingti. Taip pat leidžia atsipalaiduoti nuo dirbamo darbo.

  • Sveikata Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2004 žodžiai)
  • Sveikatos projektai
  • Microsoft Word 505 KB
  • Sveikatingumas dirbantiems kompiuteriu
    10 - 2 balsai (-ų)
Sveikatingumas dirbantiems kompiuteriu. (2016 m. Balandžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveikatingumas-dirbantiems-kompiuteriu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:25