Sveikatingumo programa senjorams


Sveikatos namų darbas. Sveikatingumo programa senjorams. Fizinis aktyvumas labai naudingas senjorams, nes. Pagyvenusio amžiaus žmonių fizinės kūno kultūros uždaviniai. Svarbiausi pratimai senjorams yra ištvermės, jėgos lavinimo, pusiausvyros lavinimo bei lankstumo.


Senėjimas yra natūralus daugiafaktorinis procesas, kai pamažu: mažėja fizinis pajėgumas, sulėtėja judesiai, sparčiai mažėja mokymosi galimybės, pablogėja šlaunies, blauzdos, pėdos ir kai kurių kitų kūno raumenų jėgos ir greitumo rodikliai, vyksta hormonų pokyčiai, kūnas palaipsniui praranda stangrumą, didėja antsvoris, atsiranda didesnė rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis, osteoporoze, osteochondroze, trinka judesių koordinacija, pusiausvyra, mažėja lankstumas.

Sveikatingumo programa senjorams. (2015 m. Sausio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveikatingumo-programa-senjorams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:52