Sveikatos centras akupunktūra verslo planas


Sveikatos verslo planas. Įvadas. Teorinių teiginių apibūdinimas. Mikroaplinkos ir makroaplinkos apibūdinimas. Rinkodaros elementų ypatumai. Personalo vadyba. Finansai ir apskaita. Uab „Sveikatos taškas“ veiklos analizė. Uab „Sveikatos taškas“ veiklos apibūdinimas. Uab „Sveikatos taškas“ įmonės valdymas. Uab „Sveikatos taškas“ rinkos analizė ir marketingas. Uab „Sveikatos taškas“ pagrindinių darbų analizė. Uab „ Sveikatos taškas “ finansinė analizė. Išvados. Literatūra.


Verslo planas sudarytas taip, kad jis būtų orientyras, pagal kurį bus siekiamas užsibrėžtas tikslas, numatoma strategija ir ateities perspektyvos, kad būtų lengviau numatyti galinčias vėliau iškilti problemas, nustatyti įmonės pajėgumą konkurencijos sąlygomis. Verslo idėja – įkurti pirmąjį specializuotą sveikatos centrą Klaipėdos mieste, kuriame gydomosios procedūros būtų atliekamos akupunktūros metodu.

Probleminis klausimas – kokia verslo plano svarba pradedant verslą?

Tyrimo objektas – UAB „Sveikatos taškas“ veikla bei perspektyvos rinkoje.

Darbo tikslas – išnagrinėti UAB „Sveikatos taškas“ veiklą ir prisitaikymo rinkoje galimybes ir perspektyvas.

Darbo uždaviniai:

Išnagrinėti UAB „Sveikatos taškas“ teikiamas paslaugas.

Apibūdinti UAB „Sveikatos taškas“ mikro ir makro aplinkas.

Išnagrinėti UAB „Sveikatos taškas“ finansinį valdymą.

Tyrimo tipas: kiekybinis.

Tyrimo metodai – literatūros analizė, sisteminimas, modeliavimas, duomenų lyginimas, klasifikavimas.

Mikro aplinką sudaro įtaką darantys asmenys, individai arba grupės, kuriuos tiesiogiai veikia tai, kaip organizacija suvokia savo tikslus. Svarbiausi veiksniai kuriuos būtina išskirti tai:

Darbuotojų vadyba – tai sistema, kuri sukuria potencialą, reikalingą organizacijos tikslams, uždaviniams įgyvendinti, bei tolesniam jos gyvavimui užtikrinti (B. Leonienė, 2001). Personalo vadybos tikslas – sudaryti organizacijoje tam tikras sąlygas, jog, siekiant organizacijos užsibrėžtų tikslų, kiekvienas darbuotojas ar konkrečios grupės norėtų ir galėtų atskleisti bei visiškai panaudotų savo potencialą, ugdytų ir plėtotų jį (B. Leonienė, 2001).

Darbuotojų organizavimas etapai:

UAB „Sveikatos taškas“ veiks netradicinės medicinos paslaugų sferoje ir teiks gydymo, konsultavimo ir kūno atpalaidavimo paslaugas. Šiuo metu Klaipėdoje specializuotų akupunktūros centrų nėra.

„Sveikatos taškas“ teisinis statusas bus uždaroji akcinė bendrovė. Tokią įmonės formą pasirinkau, nes UAB yra ribotos turtinės atsakomybės juridinis asmuo, pasižymi patogiu valdymu, yra galimybė koncentruoti didelį kapitalą, akcijų išleidimo nereglamentuoja Vertybinių popierių komisija.

„Sveikatos taško“ pagrindinės teikiamos paslaugos bus gydymas akupunktūros metodu, o papildomos: keturių rūšių masažas (gydomasis - taškinis, bendrasis - atpalaiduojamasis, aromaterapinis, Su Džok terapija).

Misija – mes dirbame dėl žmonių sveikatos.

Vizija – tapti patikimiausiu bei lankomiausiu sveikatos centru Klaipėdos apskrityje ir išplėsti savo veiklą Lietuvoje.

Pirmaisiais metais sieksime 10 proc. pelno, o toliau sieksime jį didinti po 20 proc. kasmet.

Sieksime didinti apyvartą po 10 proc. kasmet.

Rinkos padėties tikslai:

Iš pradžių sieksime užimti 15 proc. rinkos dalies, o vėliau ją dar didinti. Galutinis tikslas – užimti 25 proc. rinkos dalies.

Sieksime užimti naujas rinkas kituose miestuose.

Akupunktūros ir masažų centro „Sveikatos taškas“ organizacinė valdymo struktūra bus funkcinės ir paprastosios organizacinės valdymo struktūros mišinys. Šis tipas buvo pasirinktas, nes taip galima kontroliuoti visa įmonės veiklos sritis, operatyviai yra priimami sprendimai ir yra galimybė greitai juos keisti atsižvelgiant į rinkos situaciją.

Akupunktūros centro „Sveikatos taškas“ organizacinė valdymo struktūra.

Skelbimai dėl darbuotojų priėmimo į darbą UAB „Sveikatos taškas“ bus išspausdinti laikraščiuose „Vakarų ekspresas“ ir „Klaipėda“. Prieš priimant darbuotojus į darbą, bus atranka. Administratorius, atrinkęs žmones pagal jų atsiųstus gyvenimo aprašymus (CV), kvies juos pokalbiui, iš kurio susidarys nuomonę apie jį, apie jo iniciatyvą, norą dirbti sveikatingumo centre. Pirmenybė bus teikiama žmonėms, turintiems darbo patirties.

Darbuotojų lytis reikšmės neturi, taip pat nėra amžiaus cenzo, nes amžius, centro ideologija – tik teigiamas aspektas – patirtis, pasitikėjimas.

Pirkėjų pajamos. Įmonės paslaugos labiau skirtos vidutinės ir aukštesnes pajamas gaunantiems gyventojams, todėl tokie veiksniai kaip infliacija sąlygotų klientų mažėjimą, o tokie veiksniai kaip darbo užmokesčio didėjimas – klientų srauto augimą.

Gyventojų senėjimas. Tai Lietuvoje mūsų bendrovei yra palanku ir sąlygoja didesnį klientų skaičių, mat kuo senesnis žmogus, tuo labiau linkęs rūpintis savo sveikata ir naudotis sveikatą gerinančiomis ar palaikančiomis paslaugomis.

Išsilavinimo lygio kilimas. Tai turėtų vėlgi prisidėti prie įmonės paslaugų naudojimo plitimo, mat išsilavinę žmonės labiau linkę sveikata. Jie supranta ne tik medikamentų, bet ir masažų bei kitų natūralių gydymo būdų teigiamą poveikį organizmui.

Žmonių požiūris į save. Šiuolaikiniame technologijų, skubėjimo, bet, deja, ir ligų amžiuje, vis daugiau žmonių atsigręžia į save, į savo sveikatą – tai turėtų skatinti labiau naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis, kurios padeda ne tik kūnui, bet ir sielai.

Žmonių santykis su gamta. Vėl atsigręžiama į gamtą, ieškoma natūralių gydymo metodų. Kuo daugiau tokių žmonių, tuo daugiau ir mūsų paslaugų vartotojų.

  • Sveikata Verslo planai
  • 2015 m.
  • 27 puslapiai (5746 žodžiai)
  • Mokykla
  • Sveikatos verslo planai
  • Microsoft Word 71 KB
  • Sveikatos centras akupunktūra verslo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Sveikatos centras akupunktūra verslo planas. (2015 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveikatos-centras-akupunktura-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:21