Sveikatos edukologijos įvadas


Slaugos skaidrės.

Sveikatos edukologijos įvadas. Vilma Aleksandrovienė. Sando tikslas. Numatomi rezultatai. Santrauka. Mokymo metodai. Mokymo procesas. Vertinimas. Pagrindinė literatūra. Papildoma literatūra. Temos. Įvadas į sandą, sąvokos. . Edukologijos mokslo sandara. (pedagogika, androgogika). Pagrindiniai aspektai. Edukologijos samprata. Edukacijos mokslas (Lietuvoje-edukologija). Edukologijos šakos (pagal L. Jovaišą). Pedagogika. Socialinė edukologija. Kultūros edukologija. Subkultūros edukologija. Mokymas. Komunikavimo problemos. Mokymasis. Sveikatos mokymas. Pedagoginiai stiliai. Ugdytojo ir ugdytinio sąveika. Nedirektyvaus, prasmingo mokymosi principai (pagal K. Rodžersą). Refleksija. Slaugytojo kvalifikacijos struktūra. Kompetencija. Įv. sričių slaugytojų kompetencijos. Sėkmingam slaugos reformos Lietuvoje įgyvendinimui užtikrinti, reikia, kad. Refleksija. Slaugos problemų sprendimas. (sociodrama). Darbas grupėje. Diskusija.


Vilma Aleksandrovienė (MManagSc, MHealthSc, PhD candidate, Eastern Finland university).

Identifikuoti slaugos ir edukologijos tarpusavio sąveiką: supažindinti su edukologijos mokslo pagrindinėmis sąvokomis, mokymo (-si) teorijos principais, mokymo (-si) metodais, jų klasifikacija, mokymo (-si) proceso dėsningumais – pritaikant slaugos praktinėje veikloje.

Gebės kritiškai, sistemiškai analizuoti ir slaugos praktikoje bei moksliniuose tyrimuose taikyti naujausias žinias apie edukologijos mokslo, mokymo (-si) sąvokas ir šiuolaikinio mokymo (-si) proceso ypatumus. Žinos mokymo (-si) metodus, jų klasifikacijas ir gebės juos taikyti praktinėje veikloje mokant asmenis, šeimas, bendruomenę. Suvoks moralinę atsakomybę ir gebės argumentuoti sėkmingo mokymosi grupėse prielaidas, paaiškins jų privalumus ir trūkumus bei išskirs mokėjimo mokytis charakteristikas, suvokiant mokymosi visą gyvenimą svarbą. Gebės kritiškai vertinti savo ir kitų profesinę veiklą, sistemiškai reflektuoti savo, kaip profesionalo, augimą, suvokdamas mokymosi visą gyvenimą svarbą.

Dalykas skirtas slaugytojo profesinių kompetencijų formavimui. Studijuojant šį modulį studentai gilinsis į edukologijos mokslo koncepcijas: atpažinti tikslinių grupių poreikius, suteikiant jiems pagalbą; prieinamai ir suprantamai perteikti ugdymuisi reikalingą informaciją; atrinkti mokymo metodus, tinkamus tikslinių poreikių grupių tikslams pasiekti; kurti saugią, toleranciją ir bendradarbiavimą skatinančią aplinką.

Paskaita Diskusija Argumentų paieška Atvejo analizė Situacijos vaidinimas ir analizė Klausimai – atsakymai ‘’Minčių lietus’’ Veiklos refleksija Grupinis darbas Mokslinio straipsnio analizė Pratybos, veiklos refleksija Literatūros studija Individualus projektas, pranešimas (MINI paskaitos pristatymas).

  • Slauga Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 40 puslapių (1634 žodžiai)
  • Slaugos skaidrės
  • MS PowerPoint 853 KB
  • Sveikatos edukologijos įvadas
    10 - 9 balsai (-ų)
Sveikatos edukologijos įvadas. (2016 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveikatos-edukologijos-ivadas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:31