Sveiko maisto užkandinių Vilniaus universitetuose rinkodaros ir marketingo tyrimas


Marketingo tyrimas. Įvadas. Literatūros analizė. Įmonės aprašymas. Marketingo išorinės aplinkos (pest), konkurentų ir partnerių analizė. Pest analizė. Konkurentų ir partnerių analizė. Konkurentų analizė. Galimų tiekėjų ir partnerių analizė. Rinkos analizė. Rinkos identifikavimas. Rinkos dydis. Sėkmę nešantys veiksniai. Statistinio tyrimo planas. Anketinės apklausos rezultatų analizė. Aprašomoji statistika. Ryšių analizė. Hipotezių tikrinimas naudojant Pirsono Chi-square (χ2) kriterijų. Hipotezių tikrinimas naudojant Spirmeno koreliacijos koeficientą. Hipotezių tikrinimas naudojant Pirsono koreliacijos koeficientą. Hipotezės apie vidurkių panašumą tikrinimas taikant Stjudento t kriterijų. Dispersinės analizės anova metodas. Faktorinė analizė. Klasterinė analizė. Imonės galimybių ir probleminių sričių analizė(ssgg-swot). Gbn matrica ir pasirinktos strategijos nustatytas marketingo veiksnių planas bei biudžetas. Gbn matrica. Marketinko strategija. Segmentas ir tikslinė rinka. Pozicionavimas. Marketingo veiksnių planas. Produktas. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Biudžetas. Komunikacijos planas. Marketingo biudžetas. Išvados. Priedai. Literatūros sąrašas.


Norint sukurti naują pelningai veikianti verslą paslaugų sektoriuje iš pradžių reikia išanalizuoti ir sužinoti ar teikiamos paslaugos bus paklausios ir ar jos turės savo vartotoją. Patikimą rinkos segmentacija bei rinkos tyrimų motodika leidžia nustatyti veiksnius, turinčius įtakos pirkėjo pasirinkimui ir leidžia sukurti individualią programą skatinančia pardavimus, nes kaip visiems yra, žinoma, jei nebus pirkėjo nebus ir pajamų. Šio tyrimo pagalba mes norime išsiaiškinti ko nori ir tikisi vartotojas, bei idenfikuoti mūsų tikslinę rinką.

Duomenys tyrimui buvo surinkti skaitmeninės anketos pagalba kuri buvo patalpinta internete.

Tyrimo problema: kokie marketingo komplekso elementai daro didžiausią įtaką užkandinių paklausai bei kokie yra šio verslo srities paslaugų vartotojai?

Tyrimo objektas:užkandinių paklausa Vilniaus aukštujų įstaigų rinkoje.

Išanalizuoti ryšį tarp vartotojų pajamų ir sumos, kurią vartotojai išleistu užkandinės paslaugoms vieno apsilankymo metu.

Nustatyti potencialių klientų charakteristikas.

Nustatyti, kas yra klientams svarbiausia renkantis panašaus pobūdžio kavines.

Nustatyti veiksnius, kurie turi įtakos užkandinių paklausai, ir ištirti jų tarpusavio ryšius.

Tyrimo metodika: tyrimas vyko nuo 2014.03.01 iki 2014.05.31. Tyrimo metu buvo apklausta 80 respondentų gyvenančiu Lietuvos Respublikoje. Išanalizuota mokslinė literatūra. Anketos pagalba buvo surinkti pirminiai duomenys. Rezultatams analizuoti buvo panauduota SPSS programa. Statistinei analizei buvo naudojamos diagramos, koreliacinė analizė, dispersinė analizė, regresinė analizė ir faktorinė analizė.

„FRESHY FRESH“ – ne tik greito, bet ir sveikesnio maisto nedidelė jauki užkandinė atsidaranti Vilniaus Fabijoniškių mikrorajone įsikūrusio Mykolo Romerio universiteto patalpose. Atsižvelgiant į sveikesnio ir kokybiškesnio maisto augimo paklausą, neatmetame galimybės ateityje plėstis ir kituose Lietuvos universitetuose. Idėja kilo susidūrus su problema, jog jauniems žmonėms, kurie propoguoja sveiką gyvenimo būdą, žaliavalgystę ar vegetarizmą nėra galimybės universiteto erdvėje ar netoli jo pavalgyti.

Mūsų tikslinė auditorija – aktyvūs studijuojantys žmonės, kurie rūpinasi savo maitinimusi. Mes orientuojames į tai, jog skubantiems ir jauniems organizmams reikalingi švieži ir maistinėmis medžiagomis praturtinti maisto patiekalai, kuriuose gausu vitaminų ir mineralų. „FRESHY FRESH“ užkandinė teiks greitai paruošiamų salotų,karštųjų ir šaltųjų užkandžių, trintų sriubų, desertų bei vaisių ir daržovių kokteilių. Mūsų vienas pagrindinių išskirtinumų – šalia patiekalų pateikiama išsami maistinė vertė, kuri klientui suteikia galimybę iš daugybės patiekalų išsirinkti sau tinkamiausią (ypatingai aktualu vegetarams ir žaliavalgiams). Taip pat iš konkurentų išsiskirsime lanksčiu darbo grafiku (dirbsime ne tik darbo dienomis, tačiau ir savaitgaliais), maisto išsinešimu patogiuose pakuotėse, darysime ne tik pietų meniu, tačiau ir siūlysime pusryčių meniu specialiomis kainomis.

Siekdami pasiekti maksimalų reklamos rezultatą, tam, kad pritrauktume kuo daugiau vartotojų ir skatintume domėtis sveika ir subalansuota mityba, planuojame rengti įvairius seminarus apie virškinimo sistemą, maisto derinimą, fermentus ir kitomis aktualiomis sveikos mitybos temomis.

Įmonės misija – tiekti studijuojantiems ne tik greitai, tačiau ir sveikai paruoštus maisto patiekalus, taip pat suteikti kuo daugiau informacijos apie sveikos mitybos svarbumą jauniems organizmams, kuo mažesniais laiko ir pinigų kaštais, pritraukti kuo daugiau klientų ir palikti tik teigiamas emocijas.

Įmonės vizija – įsitvirtinti maisto pramonės rinkoje ir ateityje plėstis kituose Lietuvos universitetuose, taip pat, kad šis verslas atneštų maksimalią naudą vartotojams ir įmonei.

MARKETINGO IŠORINĖS APLINKOS (PEST), KONKURENTŲ IR PARTNERIŲ ANALIZĖ

Atsižvelgiant į tai, kad kiekvienam verslui išorinė aplinka, kurioje vystosi ir plečiasi verslas, yra bene viena iš svarbiausių terpių norint išlikti rinkoje bei sėkmingai plėstis toliau, ją reikia išanalizuoti ir suprasti, kokie faktoriai ir dėl kokių priežasčių turi pačias didžiausias įtakas verslo gyvavimui bei jo vystimuisi.Tai jėgos, kurių įmonė negali kontroliuoti ir valdyti, bet privalo nuolat sekti ir reaguoti į pakitimus, kad galėtų nustatyti jų daromą įtaką. Tas makroekonomines jėgas tiesiogiai darančias įtaką verslui išnagrineti mums padėda PEST analizė kuri tikrina 4 šios makroekonominius išorinius faktorius turinčius įtakos įmonės plėtrai (P-politinis, E-ekonominis, S-socialinis, T-technologinis). PEST analizė yra naudinga strateginio planavimo priemonė, kuri gali leisti suprasti rinkos augimo ir kitimo veiksmus, verslo poziciją, patencialias ir tiesiogines operacijas. Išnagrinėja jas mes galėsime suprastiverslo vietą rinkoje ir numatyti įvairios plėtros grėsmes ir stiprybes.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2015 m.
  • 92 puslapiai (15371 žodis)
  • Universitetas
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 658 KB
  • Sveiko maisto užkandinių Vilniaus universitetuose rinkodaros ir marketingo tyrimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Sveiko maisto užkandinių Vilniaus universitetuose rinkodaros ir marketingo tyrimas. (2015 m. Kovo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveiko-maisto-uzkandiniu-vilniaus-universitetuose-rinkodaros-ir-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:45