Sveikos gyvensenos atsiskaitymas


Kūno kultūros namų darbas. Sveikos gyvensenos atsiskaitymas pateikiamas iki 2014-04-Savikontrolės testavimų duomenys. Savikontrolės testavimų apibendrinimas. Apibudinkite ir įvertinkite savo rodiklius bei duokite patarimų sau, kaip juos optimizuoti. Dienynas (7 dienosFizinis aktyvumas. Dienyno apibendrinimas. Savaitės dienyno analizė ir rekomendacijos sau. Fizinio aktyvumo analizė. Atsakymai. Testuojamų rodiklių metodika ir vertinimas. Kūno masės indekso ir riešo apimties santykis. Riebalų pasiskirstymo indeksas. Vyrams optimalus rodiklis. Sveikos gyvensenos dienyno (exel) rodiklių apskaičiavimo metodika ir vertinimas. Fizinio aktyvumo lentelių pildymas.


Naudojant KMI galima nustatyti ar žmogaus masė yra normali, ar yra nutukimas, ar svorio trūkumas, o riešo apimtis vertinant kartu su kūno masės indeksu padeda nustatyti kūno riebalinio ir raumeninio audinių santykio svyravimą. Mano KMI yra 20,2, tai reiškia,kad mano kūno masė yra normali, o riešo apimtis yra 16,5, tai rodo jog mano riešo apimtis yra truputį per maža. Pagal mano kūno masės indeksa riešo apimtis turetų buti(17-17,5). Riešo apimtį būtų galima didinti darant pratimus skirtus dilbiui ir kitiems prie riešo esantiems raumenims.

RPI rodo riebalų pasiskirstymą, mano RPI yra 0,91. (norma vyrams yra 1,0), tai rodo jog mano riebalų sluoksnis truputį per mažas nei turėtų būti ir tai padidina tikimybę susirgti medžiagų apykaitos ligomis. Norint, tai koreguoti reikia daryti pilvo preso raumenų pratimus.

Pulso dažnis ramybėje-parodo širdies stiprumą ir ištvermės pajėgumą.Mano pulso dažnis ramybėje yra 68 tv./min, o tai parodo jog ištvermė yra didnesnė nei vidutinė.

Rufje indeksas-jis atspindi širdies kraujagyslių ir kvėpavimo sistemos treniruotumą ištvermei. Mano rufje indeksas yra 3,1.Tai rodo aukštą treniruotimą.Norint jį pagerinti reiktų atlikti pratimus ištvermei tokius kaip bėgimas,važinėjimas dviračiu,plaukimas.

MDS:integralus žmogaus aerobinio pajėgumo,fizinių galių ir darbingumo rodiklis.Mano MDS rodiklis yra 43,0, o tai yra neblogas vertinimas. 80% MDS rodiklio lemia genai, tai reiškia, kad mes visi turime maksimalią MDS ribą.

Įvertinkite 7 dienų energijos (įsisavinimo ir išeikvojimo) vidurkių skirtumą (teigiamas ar neigiamas? Ar tai normos riboje).

Ar Jūsų vartojamų maisto medžiagų (angliavandenių, baltymų, riebalų) procentinis santykis yra optimalus?

Įvertinkite fizinį aktyvumą, kurio MET didesnis 6 (Ar jis pakankamas?).

Įvertinkite fizinį aktyvumą, kurio MET yra nuo 3 iki 6 (kiek šis rodiklis skiriasi nuo 2000 kcal? Ar jis pakankamas?)

Sveikos gyvensenos atsiskaitymas. (2014 m. Gruodžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveikos-gyvensenos-atsiskaitymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:35