Sveikos gyvensenos projektas


Sveikatos skaidrės. Mažeikių Gabijos gimnazija. Sveikos gyvensenos projektas. „Kaip šifruojamas sveikatos kodas?” Mažeikiai 2012m. Sveikata - kas. Sveikata. Sveikata - gyvojo. Sveikos mitybos piramidė. Sveikos mitybos principai. Nuosaikumas Tai pagrindinis sveikos mitybos principas. Įvairių produktų vartojimo taisyklės. Nevartokite gyvybės energijos nekuriančio maisto (t. Nevartokite ilgam laikymui paruošto maisto riebalų. Bet kokį baltyminį maistą (mėsą. Laikykitės taisyklingo produktų derinimo principų Nemaišykite maisto. Valgykite tam tikru laiku. Pusryčiaukite valandos bėgyje nuo pabudimo. Laikykitės valgymo taisyklių Valgykite tiek. Atsisakykite stimuliuojančio maisto ir apskritai bet kokių stimuliatorių kavos. Stengtis išlaikyti normalų. Kmi. Šiandien kūno svoriui. Mitai apie sveikatą. 1 mitas mes turime išgerti 8 stiklines vandens per dieną. Mitas kai kurie maisto produktai neleidžia susirgti vėžiu. Mitas norėdami atsikratyti papildomų kilogramų venkite angliavandenių. Mitas kompiuteris yra žalingas žmogaus sveikatai Vargu. Mitas bloga mityba ir nehigieniškumas sukelia pūslelinę Netiesa. Mitas pagrindinė geros savijautos taisyklė - toksinų šalinimas iš organizmo . Mitas neskaityk prieblandoje - sugadinsi regėjimą. Mitas kalakutiena. Informacijos šaltiniai.


Sveikata - kas tai? Sveikos mitybos piramidė. Principai. Taisyklės. KMI. Mitai apie sveikatą. Statistiniai duomenys. Tiriamoji veikla. Išvados. Informacijos šaltiniai.

1. Nevartokite gyvybės energijos nekuriančio maisto (t. y. nevalgykite „nereikalingų kalorijų”). Gyvybės energijos sklidinas tiktai žalias, natūralus maistas, kuris pasižymi fermentų gausa. Tai švieži vaisiai, daržovės, riešutai, saulėgrąžos, žali lapai, valgomosios šaknys.

2. Nevartokite ilgam laikymui paruošto maisto: riebalų, margarino, balinto, kartu ir sintetinio cukraus; maisto, kuriame yra mielių ir pelėsinių grybelių, nes jis gali sukelti vėžį, širdies bei kraujagyslių, endokrininės sistemos ir įvairias kitas ligas.

Bet kokį baltyminį maistą (mėsą, žuvį, kiaušinius, sūrius, ankštinius, riešutus, alyvuoges, saulėgrąžas) derinkite tik su daržovėmis ir žalumynais, kurie turi sudaryti triskart didesnę raciono dalį.

4. Laikykitės taisyklingo produktų derinimo principų: Nemaišykite maisto, kuriame yra krakmolo (duonos, bulvių, pupelių ir kt.) su produktais, kurie turi daug baltymų (mėsa, žuvimi, kiaušiniais, sūriu); Nemaišykite pieniško maisto, cukraus, saldumynų, įvairių desertų su baltyminiu ir krakmolingu maistu; Nemaišykite rūgščių vaisių su saldžiais vaisiais; Vienos rūšies vaisius valgykite atskirai, o kitos – tik po 20-30 minučių pertraukos.

5. Valgykite tam tikru laiku. Pusryčiaukite valandos bėgyje nuo pabudimo. Vakare nevalgykite po 19 valandos, kad iki miego liktų 3-4 valandos.

Laikykitės valgymo taisyklių: Valgykite tiek, kad užsipildytų tik du trečdaliai skrandžio.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2015 m.
  • 24 puslapiai (883 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 11535 KB
  • Sveikos gyvensenos projektas
    10 - 5 balsai (-ų)
Sveikos gyvensenos projektas . (2015 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveikos-gyvensenos-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:37