Sveikos gyvensenos rekomendacijos


Sveikatos skaidrės.

Sveikos gyvensenos rekomendacijos. Sveika mityba. Labai svarbu, kad su maistu gautumėme visas gyvybiškai būtinas maisto medžiagas. Pagrindinės maisto sudedamios dalys. Angiavandeniai- jie aprūpina organizmą energija. Higiena. Ji labai svarbi. Kaip pasirūpinti higiena? Tai labai paprasta. Reikėtų stenkis kiekvieną dieną. Sportas. Jis taip pat labai svarbus. Su sportu žmogus gauna energijos. Sporto šakos. Kovos menai(dziudo. Sveikata. Norint išsaugoti sveikatą, būtina ja rūpintis. Patarimai sveikatai išsaugoti. Juokas- padeda atsikratyti. Miegas. Miego metu mes atsijungiame nuo išorinio pasaulio signalų.


Angiavandeniai- jie aprūpina organizmą energija; tausoja baltymus ir riebalus; palaiko normalią virškinamojo trakto veiklą. Jų yra: duonoje, makaronuose, ryžiuose ir t.t. Baltymai- padeda virškinti ir absorbuoti maistą; ji būtina raumenims, sausgyslėms, kaulams, plaukams, odai ir kitiems audiniams.Jų yra: kiaušiniuose, žuvyje, paukštienoje ir t.t. Riebalai- saugo vidinius organus (širdį, inkstus) nuo fizinių traumų; būtinas regėjimui. Jų yra: riebioje silkėje, lašišoje, menkėje ir t.t.

Ji labai svarbi kiekvienam žmogui. Higiena padeda išsaugoti žmogaus sveikatą, išvengti ligų sukurti palankias gyvenimo sąlygas naudojant tam tikras priemones.

Tai labai paprasta. Reikėtų stenkis kiekvieną dieną, ryte ir vakare valytis dantis.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (313 žodžių)
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 835 KB
  • Sveikos gyvensenos rekomendacijos
    10 - 7 balsai (-ų)
Sveikos gyvensenos rekomendacijos. (2016 m. Vasario 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/sveikos-gyvensenos-rekomendacijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:47