Svetainės analizė


Lietuvių analizė. Svetainės analizė.


Problemos identifikavimas: svetainė pateikta kaip bukletas, neturi įdiegę elektroninės krautuvės, ko pasekoje, nėra galimybės knygas peržiūrėti katalogose. “Geraknyga.lt”, neturi socialinių tinkle paskyros, taip pat mobilios svetainės, bei mobilaus appso.

“Gerakaina.lt” – trūksta reklamos, nėra internetinių skydelių, kūrių pagalba puikiai galėtų išreklamuoti savo knygas, trūksta “google adwords” reklamos, taip pat nėra naujienlaiškių, transakcinių laiškų, kurie yra labai svarbus internetinėje prekyboje.

Pvz: paspaudus ant internetinio skydelio, kuriame reklamuojama knyga atsidarius pradinį tinklalapį siūlyti panašias prekes su užrašu – Jums rekomenduojama. Įejus į prekės aprašymą reklamuoti kitas prekes – “Įsigiję šią prekę, taip pat pirko”. Įdiegti naujienlaiškius, kuriuose būtų reklamuojamos naujai atsiradusios knygos, siųsti ne visas knygas, o segmentuoti pagal žmonių poreikius.

Svetainės analizė. (2015 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/svetaines-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:09