Svetingumo praktika


Turizmo referatas. Svetingumo praktikos (profesinės) programa. Praktikos aprašymas. Praktikos užduotys. Praktika restorano aptarnavimo padalinyje. Praktika restorano maisto gamybos padalinyje (virtuvėje). Praktikos vertinimas. Studento praktikos vertinimo kriterijai. Praktikos ataskaitos struktūra (rašoma pirmuoju asmeniu). Kita informacija.


7. Pateikti pusryčių bufeto (jei jis yra) privalumus ir trūkumus. Kaip derinamas gamybos darbuotojų (virtuvės) ir aptarnavimo darbuotojų (salės) bendras darbas, siekiant geriau aptarnauti svečius? Ar pusryčiai yra pelningi įmonei? Kaip pateikiami pusryčiai turistų grupėms?

8. Įvertinti pietų (lunch) patiekimo organizavimą. Ar restorane yra dienos ar verslo pietūs? Pateikti dienos (verslo ) pietų valgiaraštį. Išanalizuoti nuolaidų sistemą lankytojams pietų metu ir pasiūlyti savo. Kaip organizuojamas turistų grupių aptarnavimas?

9. Vakaro meto aptarnavimo organizavimas. Kaip maitinimo įmonė stengiasi pritraukti lankytojus? Kokios taikomos aptarnavimo formos, meniu rūšys, serviruotė? Pateikti savo siūlymus. Ar lankytojų aptarnavimui skiriamas pakankamas dėmesys? Kaip aptarnaujamos turistų grupės?

10. Susipažinti su viešbutyje esančiais barais ir pasirinktinai apibūdinti 1 barą ar kavinę, vertinant baro stilių, pobūdį, asortimentą, barmeno aprangą, bendravimą su lankytojais. Nurodyti, kokie kokteiliai ruošiami bare? Pateikti tris populiariausius kokteilius, sudėtį ir ruošimo aprašymą. Jei kokteilių nėra pačiam pasiūlyti tris kokteilius.

išsiaiškinti kaip priimami užsakymai pobūviui. Išmokti priimti užsakymą, sužinoti užsakovo teises ir pareigas. Ar taikoma nuolaidų sistema?

išanalizuoti įmonėje vykstančių pobūvių valgiaraščius. Ar įmonė turi parengusi išankstinius siūlomus valgiaraščius, ar valgiaraščiai sudaromi individualiai kiekvienam užsakovui? Pateikti 2 valgiaraščių (skirtingų pobūvių rūšių) pavyzdžius ir savo pasiūlymus.

Praktikos metu siūloma dalyvauti aptarnaujant ne mažiau 2 skirtingų rūšių pobūvius ( 1 gali būti pobūvis už įmonės ribų ar konferencijos dalyvių aptarnavimas).

išanalizuoti pobūvių organizavimo ir svečių aptarnavimo eigą. Pateikti savo pastabas ir pasiūlymus.

12. Išanalizuoti patiekalų ir gėrimų pristatymo į viešbučio kambarius organizavimą. Kaip vyksta atsiskaitymas su svečiais? Ar kambariuose yra mini barai ar kitos priemonės (elektriniai virduliai, indai ir t.t.) , skirtos restorano svečiams?

išsiaiškinti, kokie gamybiniai skyriai (ar darbo vietos) yra maitinimo įmonėje. Kurie iš esamų gamybinių skyrių (ar darbo vietų) priskiriami paruošiamiesiems, o kurie - užbaigiamiesiems skyriams?

Įvertinkite gamybinių patalpų išdėstymą ir jų ryšį su sandėliais, virtuvės indų plovykla, patiekalų išdavimo zona. Ar geras ir patogus gamybinių skyrių tarpusavio ryšys? Ar gamybinės patalpos išdėstytos tinkamai, ar nėra žaliavų ir gatavos produkcijos susikirtimo kelių?

  • Turizmas Referatai
  • 2014 m.
  • 9 puslapiai (1836 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo referatai
  • Microsoft Word 33 KB
  • Svetingumo praktika
    10 - 3 balsai (-ų)
Svetingumo praktika. (2014 m. Balandžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/svetingumo-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:32