Sviesto rinkos tyrimas


Marketingo skaidrės. Sviesto rinkos tyrimas. Pasirinktos nagrinėti prekės įvardijimas. Sviesto tikslinė rinka. Apibrėžimai. Prekės pardavimo vieta. Parduotuvės „Norfa“ asortimentas. Prekių linijos asortimentas. Sviesto asortimento gylis. Sviesto ,,dvaro‘‘ potencialūs konkurentai. Sviesto ,,dvaro‘‘ konkurentų kainų palyginimas. Išvados.


Darbo tikslas: Išanalizuoti pasirinktą produktą pagal pateiktus kriterijusDarbo uždaviniai:1.Pasirinkto produkto įvardijimas2.Trumpas prekės pristatymas3.Kokia yra prekės tikslinė rinka4.Skirtingi autorių apibrėžimai5.Trumpas parduotuvės pristatymas6.Schematiškas parduotuvių prekių asortimentas7.Prekių linijos konkrečiame asortimente8.Schematiškas asortimento gylis9.Potencialiausi konkurentai10.Konkurentų siūlomų prekių kainos.

Sviestas – kasdieniška prekė, todėl ją perka visi. Jo rinka suskirstyta pagal vartotojų pajamas. Mažesnes pajamas gaunantys vartotojai rinksis pigesnį, prastesnės kokybės sviestą. Didesnes pajamas gaunantys vartotojai rinksi brangesnį, geresnės kokybės Dvaro sviestą.

Rokiškio sviestas Rokiškio NAMINIS sviestas Margarinas Vilnius lengvumas Vilkyškių sviestas Smetoniškas sviestas Žemaitijos sviestas Rama Classic margarinas.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (318 žodžių)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 275 KB
  • Sviesto rinkos tyrimas
    10 - 6 balsai (-ų)
Sviesto rinkos tyrimas. (2015 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/sviesto-rinkos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:52