Švietimo sistemos žmogiškieji ištekliai, strateginės nuostatos


Politologijos skaidrės. Švietimo sistemos žmogiškieji ištekliai, strateginės nuostatos. Temos aktualumas. Lietuvos pedagogai. Planas. Ikimokyklinio ugdymo švietimo sistemos lygio žmogiškieji ištekliai. Ikimokyklinio ugdymo švietimo sistemos žmogiškieji ištekliai. Ikimokylinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų išsilavinimas ir kvalifikacija. Ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovų, jų pavaduotojų kvalifikacija. Bendrojo ugdymo švietimo sistemos lygio žmogiškieji ištekliai. Bendrojo ugdymo švietimo sistemos žmogiškieji ištekliai. Profesinio ir aukštojo mokslo švietimo sistemos lygių žmogiškieji ištekliai. Profesinio mokymo įstaigų pedagoginiai darbuotojai. Profesinio mokymo įstaigų pedagoginiai darbuotojai pagal pedagoginio darbo stažą ir. išsilavinimą. Kolegijų dėstytojai ir mokslo darbuotojai pagal užimamas pareigas. Universitetų dėstytojai ir mokslo darbuotojai pagal užimamas pareigas. Žmogiškųjų išteklių tobulinimas. Mokytojų ir dėstytojų vertinimo aspektai. Valstybių ir savivaldybių mokyklų vadovų, pavaduotujų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų. Kvalifikacijos tobulinimo dalyvių skaičiaus kitimas 2008–2012 m. Kvalifikacijos tobulinimo dalyvių pasiskirstymas pagal tikslines grupes 2008 – 2012 metais. Kvalifikacijos tobulinimo dalyvių pasiskirstymas (proc. ) pagal mokyklos, kurioje jie dirba, vietovę. Apibendrinimas. Literatūra.


Darbo tikslas - apžvelgti švietimų lygius ir jų žmogiškuosius išteklius.

Ikimokyklinio ugdymo švietimo sistemos lygio žmogiškieji ištekliai (1).

Ikimokyklinio ugdymo švietimo sistemos lygio žmogiškieji ištekliai (2).

Ikimokyklinio ugdymo švietimo sistemos žmogiškieji ištekliai (3).

Ikimokyklinio ugdymo įstaigose dirbančių ir visų pedagoginių darbuotojų darbo vietų prognozė.

Auklėtojų ir visų pedagogų darbuotojų skaičiaus santykio prognozė.

Priešmokyklinio ugdymo įstaigas ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų skaičiaus prognozė.

Bendrojo ugdymo švietimo sistemos lygio žmogiškieji ištekliai (1).

Bendrojo ugdymo švietimo sistemos lygio žmogiškieji ištekliai (2).

Bendrojo ugdymo švietimo sistemos lygio žmogiškieji ištekliai (3).

Bendrojo ugdymo švietimo sistemos žmogiškieji ištekliai (4).

Profesinio ir aukštojo mokslo švietimo sistemos lygių žmogiškieji ištekliai.

Kvalifikacijos kėlimas – svarbiausia švietimo įstaigų žmogiškųjų išteklių tobulinimo dalis. Anot V. Kumpinaitės (2008), darbuotojų žinios ir įgūdžiai turi būti nuolat plėtojami siekiant neatsilikti nuo pokyčių, informacijos srauto ir kuriamų naujų technologijų. Nuolat kintanti aplinka suformuoja darbuotojų poreikį remtis mokymosi filosofija, nes darbuotojams mokymosi tikslas yra įsisavinti žinias, įgūdžius ir elgesį, pabrėžiant žmogiškųjų išteklių plėtros programas, ir jas taikyti kasdieninėje veikloje.

Pagrindiniai kvalifikacijos tobulinimo principai: pedagogo paties savęs įvertinimas; Kvalifikacijos kėlimas turi užtikrinti darnią veiklą visoje švietimo įstaigoje; Kvalifikacijos tobulinimas pratęsia pedagogo rengimą, pradėtą aukštojoje mokykloje; Kvalifikacijos tobulinimas turi būti suvokiamas kaip būtinas visuose švietimo įstaigos lygiuose, o ne tik viename. Kvalifikacijos tobulinimo svarba turi būti suvokiama visų dalyvaujančių asmenų; Įstatyme nurodomos kvalifikacijos tobulinimo formos ir sritys; Nurodomi kvalifikacijos tobulinimo teikėjai; Kvalifikacijos tobulinimo planavimas ir vertinimas. Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo veikla vertinama pagal profesinės veiklos kokybės pokyčius.

  • Politologija Skaidrės
  • 2015 m.
  • 39 puslapiai (1527 žodžiai)
  • Universitetas
  • Politologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 4679 KB
  • Švietimo sistemos žmogiškieji ištekliai, strateginės nuostatos
    10 - 9 balsai (-ų)
Švietimo sistemos žmogiškieji ištekliai, strateginės nuostatos. (2015 m. Balandžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/svietimo-sistemos-zmogiskieji-istekliai-strategines-nuostatos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 01:58