Šviežių daržovių ir vaisių pristatymas į namus


Marketingo skaidrės. Idėjos pristatymas. Paslaugos poreikis. Paslaugos aprašymas. Paslaugos teikiama nauda. Vartotojai. Konkurencija. Usp. Marketingo tyrimas. Pest analizė. PEST analizė. Politinė ir teisinė aplinka. PEST analizė. Ekonominė aplinka. PEST analizė. Demografinė aplinka. PEST analizė. Ekologinė aplinka. PEST analizė. Technologinė aplinka. PEST analizė. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Rinkos analizė. Konkurencijos analizė Penkių jėgų modelis (M. Porteris). Konkurentų analizė. Vartotojų analizė. Swot. Išvados. Misija. Marketingo strategija. Marketingo veiklos tikslai. Tikslinio segmento išskirimas. Bazinės vystymosi strategijos. Augimo strategija. Pozicionavimas. . Pozicionavimo žemėlapis. Pozicionavimo teiginys. Marketingo strategijos pasirinkimas. Prekės augimo strategijos. Marketingo taktikos analizė. Prekė. Paskirstymas. Kainodara. Rėmimas. Internetinės svetainės. Marketingo biudžetas. Pastabos apie biudžetą. Išvados.


Žmonėms, neturintiems laiko, toli gyvenantiems nuo daržovių pardavimo vietų, ar norintiems ekologiškų produktų siūlome daržovių pristatymą į namus.

Daržovių ir vaisių pristatymas į namus Greitas pristatymas Galima užsisakyti reguliariai atvežti numatytu laiku (pvz: kiekvieną savaitės pirmadienį, kiekvieną dieną 8val. ir t.t.) Šviežumas, skanumas, greitumas Pristatymas dideliais kiekiais.

Greitis Reguliarus pristatymas Šviežumas Kokybė Didelių kiekių pristatymas.

Žmonės valgantys daržoves ir vaisius Žmonės mėgstantys kokybę Kavinės, restoranai, parduotuvės Žmonės nemėgstantys važinėtis į turgus ir vežiotis bei nešiotis didelius ir sunkius maišus su daržovėmis.

Tiesioginių konkurentų neturime Turgūs Prekybos centrai Ūkininkų turgeliai.

Daržovių į namus? Daržovės jau pas jus!!!

Technologinė aplinka. Naujosios technologijos mūsų teikiamoms paslaugoms. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Vaisių ir daržovių ekologiškumas bei laiko taupymas yra viena iš aktualiausių šių dienų temų. Padidėjus žmonių domėjimuisi ką jie valgo atsirado ir milžiniškas poreikis ekologiškoms prekėms. Demografinė aplinka. Remiantis Statistikos Departamentu Lietuvoje yra 3 235 208 gyventojų. Mūsų tyrimo duomenimis šia paslauga daugiausiai domėtųsi 18 – 35 metų amžiaus piliečiai. Tačiau emigracija šioje amžiaus grupėje yra didžiausia pagal 2010 metų statistika.

Politinė ir teisinė aplinka. Tiekėjai turi būti sertifikuoti ekologiškų daržovių ir vaisių augintojai. Ekonominė aplinka. Vyraujant po kriziniam laikotarpiui visuomenė yra linkusi taupyti, tačiau būtinybė reikalingiausiems dalykams išlieka. Ekologinė aplinka. Ekologiškos daržovės ir vaisiai yra ženklinami ir realizuojami pagal griežtus taisyklių reikalavimus. Produkto ekologiškumas yra labai aktualus šiandieninei visuomenei.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 56 puslapiai (883 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 5433 KB
  • Šviežių daržovių ir vaisių pristatymas į namus
    10 - 9 balsai (-ų)
Šviežių daržovių ir vaisių pristatymas į namus. (2015 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/svieziu-darzoviu-ir-vaisiu-pristatymas-i-namus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:37