Swedbank reklamos biudžeto sudarymas


Vadybos kursinis darbas. Rinkos aprašymas. Įmonės aprašymas. Rinkos dalis. Ciklo stadija. Paslaugos aprašymas. Diferianciacija. Tipinis reklamos vartotojas. Konkurencinis lygis. Įmonės finansiniai rodikliai. Reklamos biudžeto sudarymo metodas. Reklamos tikslai. Reklamos priemonės ir nešikliai. Reklamos kampanijos vykdymo grafikas. Reklamos biudžetas. Efektyvumo rodikliai, reklamos vieneto kontakto kaina.


Didėjant konkurencijai rinkoje bankas ieško būdų, kaip pritraukti daugiau klientų ir užtikrinti pardavimų augimą.

Reklamos tikslai:

•Pristatyti, pranešti potencialiems vartotojams apie „Swedbank“ paslaugą studentams;

•Pasiekti, kad reklamą išvystų 80% potiencialių klientų;

•Padidinti „Swedbank“ kaip banko, siūlančio geriausių sąlygų paskolas studentams, žinomumą;

•Paskatinti paslaugos pardavimus.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 16 puslapių (1382 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 319 KB
  • Swedbank reklamos biudžeto sudarymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Swedbank reklamos biudžeto sudarymas. (2013 m. Lapkričio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/swedbank-reklamos-biudzeto-sudarymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:49