Taikomųjų programų panaudojimas kuriant vizualinę reklamą


Analogu panaudojimas reklamoje. Diplominis darbas vizualimnes reklamos. Programos reklamai kurti. Taikomųjų programų panaudojimo sritis. Referatas apie vizualines. Kompiuterio programa reklamai kurti. Taikomuju programu naudojimas. Programa reklamai kurti. Programos reklamai. Taikomųjų programų panaudojimas mokykloje.

Informatikos kursinis darbas. Technologiju baigiamojo darbo aprasas. Taikomųjų programų panaudojimas kuriant vizualinę reklamą monster energy reklama. Pagrindinės egzamino baigiamojo darbo apraše vartojamos sąvokos. Projektavimas. Idėjos paieška, analogai, jų analizė ir apibendrinimas. Kuriamojo produkto idėjos įgyvendinimo planas. Taikomojo pobūdžio programos pasirinkimas baigiamojo darbo produktui. Baigiamojo darbo produktui pasirinktos darbo priemonės. Technologiniai procesai ir rezultatai. Išvados.


Mano sukurto darbo nauda – švietėjiška, nes tai reklama. Ją kurdamas nesiekiau, kad ji bus demonstruojama ar kitaip rodoma už mokyklos ribų. Ideja pasirinkau iš reklaminio plakato prekybos centre „Maxima“.

Reklama – įrankis, kurį galima panaudoti geram tikslui.

Manau, kad savo darbu pasiekiau sau iškeltus tikslus – sukurti reklamą. Nesu profesionalus dizaineris, kuris tokią reklamą padarytų patrauklesnę. Bet norėjau parodyti, kad ir eiliniam kompiuterio vartotojui su programa Photoshop CS6 galima sukurti nedidelę ar asmeninius poreikius tenkinančią reklamą greitai ir nebrangiai.

Taikomųjų programų panaudojimas kuriant vizualinę reklamą. (2012 m. Gegužės 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/taikomuju-programu-panaudojimas-kuriant-vizualine-reklama.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:08