Taisyklinga mityba


Sveikatos skaidrės. Taisyklinga mityba. Mityba – kas tai? Mityba ir sveikata. Taisyklingos mitybos taisyklės. Mitybos taisyklės, kurių galima nesilaikyti. Taisyklinga mityba padeda lieknėti. Išvados.


Rinktis tik juodą duoną. Maistas turi malšinti alkį, bet ne nuobodulį. Maistas turi būti spalvingas. Rinkitės maistą, kuris netaps balastu. Ne viskas, kas riebu, kenksminga. Nevalgykite to, kas nepūva. Laikykitės tradicijų. Nevalgykite iki soties.

Skanėstai turi likti skanėstais. Kartais taisykles galima pažeisti.

Nieko nevalgyti po 18h. Valgydami neužsiimkite pašaliniais dalykais. Valgykite 5-6 kartus per dieną. Suvalgykite 5-6 porcijas daržovių ir vaisių. Venkite riebaus maisto. Nepraleiskite pusryčių. Pirkite dietinius produktus.

4 paprasti taisyklingos mitybos principai: Daržovės ir vaisiai 2–5 kartus per dieną. Neriebi mėsa, daugiau žuvies. Nepoliruotos kruopos, grūdai ir ankštinės daržovės Augaliniai aliejai.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2013 m.
  • 11 puslapių (289 žodžiai)
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 57 KB
  • Taisyklinga mityba
    10 - 4 balsai (-ų)
Taisyklinga mityba. (2013 m. Gruodžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/taisyklinga-mityba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:21