Taksi įmonės analizė ir marketingo strategijos modelio formavimas


Ekonomine aplinka taksi imoneje. Paslaugu strategijos. Ssgg taksi imones. Paslaugu imones paslaugu tyrimas. Taksi paslaugu marketingas. Kokie yra marketingo strategijos modeliai. Taxi imones valdymo struktura. Taksi darbo modelis. Marketingo strategijos formavimo modelis. Taxi paslaugos analize.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Įmonės charakteristika. Uab „bukama“ perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Politinė-teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė-mokslinė aplinka. Gamtinė aplinka. Konkurentinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai ir rinkos. Partneriai. Konkurentai. Uab „bukama” marketingo komplekso analizė. Paslaugų ir kainos analizė. Paslaugų paskirstymo analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Įmonės swot analizė. Uab „bukama“ marketingo tikslai. Marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategijos. Marketingo strategija pagal tikslinę rinką. Marketingo strategija pagal pozicionavimą. Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus. Paslaugų strategijos. Kainų strategijos. Paskirstymo strategijos. Rėmimo strategijos. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados. Literatūra.


UAB „BUKAMA“ – pirmoji Alytuje įsteigta privati taksi firma, užimanti rinkos lyderės pozicijas. Šiai įmonei išorinė aplinka daro poveikį, per vis besikeičiančius, LR įstatymais reglamentuojamus, automobilių išmetamų dujų ir naujumo apribojimus, apskaitos taisykles. Didelę grėsmę kelia dėl infliacijos didėjantys netiesioginiai, ir dėl kuro kainų didėjimo didėjantys tiesioginiai paslaugos kaštui.

Netiesioginių konkurentų keliama grėsmė nedidelė, lyginant su tiesioginių konkurentų grėsme. Pagrindiniai konkurentai yra kelios, kiek smulkesnės, taksi paslaugų įmonės, kurių kainų lygis tas pats. Rinkoje taip pat veikia ir daugiau, tačiau gerokai smulkesnių, taksi paslaugas teikiančių įmonių, kurios tarpusavyje konkuruoja mažindamos kainas.

„BUKAMA“ turi konkurentinį pranašumą tame, kad kainos ir paslaugos kokybės santykis yra palankus klientui. Taip pat įmonės paslaugos yra lengvai prieinamos, paslaugų asortimentas gana platus, o iki šiol vykdytos rėmimo priemonės efektyvios. Viena iš ryškiausių įmonės stiprybių – rinkai gerai žinomas geras įmonės vardas. Todėl marketingo tiksluose numatoma dėti pastangas, kad ir toliau palaikyti gerą įmonės vardą, ir toliau taikant tas pačias rėmimo priemones, bei papildant jas naujais rėmimo kanalais.

Taip pat rekomenduojama didesnį dėmesį skirti naujai verslo klientų rinkai, taikant specialius pasiūlymus įmonėms ar viešbučiams, įvedant lojalumo programą, nuolaidų sistemą. Kad įmonė galėtų veikti šioje naujoje rinkoje, itin svarbu investuoti ir į paslaugų kokybės gerinimą. Šis tikslas gali būti pasiekiamas atnaujinus automobilius, suteikiant jiems kokybės ir prabangos vaizdą. Taip pat reikalingos investicijos į kliento aptarnavimo kultūros kėlimą, tam, kad suteikti užbaigtumo naujai įmonės pozicionavimo idėjai – „BUKAMA“ taksi paslaugos itin aukštos kokybės už prieinamą kainą.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 22 puslapiai (3735 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 42 KB
  • Taksi įmonės analizė ir marketingo strategijos modelio formavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Taksi įmonės analizė ir marketingo strategijos modelio formavimas. (2012 m. Rugsėjo 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/taksi-imones-analize-ir-marketingo-strategijos-modelio-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:19