Taksi paslaugų pasirinkimo kriterijų tyrimas


Pasirinkimo kriterijai. Prekės pasirinkimo kriterijai. Pasirinkimo kriteriju vertinimas. Pasirinkimo kriterijai kursinis. Prekes pasirinkimo kriteriju vertinimas. Vartotoju pasirinkimo kriterijai. Pasirinkimo kriterijai ivadas. Paslaugų pasirinkimo kriterijai. Marketingas ekonominiai kriterijai. Pasirimkimo kriterijai.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Teorija dėl tyrimo. Pasirinkimo kriterijų skirstymas. Pakavimo elementai ir skirtingas vartotojų požiūris į juos. Pasirinkimo kriterijai. Teorija dėl tyrimo veiksmo. Marketingo tyrimų technikos. Apklausos metodai ir technikos. Pasirinkimo kriterijų tyrimai. Tyrimo metodika. Praktinė darbo dalis. Taksi paslaugos ir pasirinkimo kriterijų vidurkiai. Demografinių rodiklių įtaka: pasiskirstymas pagal lytį. Demografinių rodiklių įtaka: pasiskirstymas pagal pajamas išvados naudota literatūra priedai.


Didėjant konkurencijai vis didesnis vaidmuo tenka marketingui. Tačiau net ir šiais laikais dėl nežinomų priežasčių įvairūs sprendimai įmonėse priimami neatlikus marketingo tyrimų. Dažniausiai teisinamasi, jog tam nėra lėšų ir laiko. Tačiau nereikia net abejoti, kad atlikti tyrimus verta. Visų pirma – tai mažina verslo riziką. Tyrimai suteikia žinių, kaip elgtis susidūrus su tam tikromis problemomis ir be abejo padės sutaupyti lėšų.

Mūsų pasirinkta tema taksi paslaugų pasirinkimo kriterijų tyrimas yra labai aktuali šiuo laikotarpiu, kai taksi kompanijos taip smarkiai konkuruoja tarpusavyje. Konkuruojant šioje rinkoje itin svarbu suprasti savo oponentų ir savo pačių stiprybes, silpnybes, bei tai, ką vertina vartotojas rinkdamasis taksi paslaugą.

Kursinio pagrindinis tikslas – išanalizuoti, kurie pasirinkimo kriterijai vartotojui yra akteorinėje dalyje analizuojama vartotojų pasirinkimo kriterijai įvairioms prekėms ir paslaugoms, ir įvairūs marketingo tyrimai, apklausų metodai. Remiantis teorine dalimi sudaryta tyrimo anketa. Nemažai teorinėje darbo dalyje panaudotų teiginių vertėme iš anglų kalbos.

Metodinėje nurodėme, kada atlikome tyrimą, kiek žmonių apklausėme, kiek, kokių klausimų buvo užduota ir kodėl. Taip pat skyriuje nurodėme respondentų demografinius duomenis.

Praktinės darbo dalies reikšmė: praktinė darbo analizė gali būti naudinga vadovams, siekiantiems patobulinti savo įmonės sprendimų priėmimą pasitelkiant marketingo tyrimais. Praktinę darbo dalį sudaro kiekvieno anketos klausimo analizė trimis pjūviais: apklausos duomenų pateikimas, kriterijų vertinimas skirstant pagal lytį ir pajamas. Visa tai buvo analizuojama ir sisteminama spss ir microsoft excel programų pagalba.

Rašant kursinį darbą studentai nuolat tarėsi tarpusavyje, diskutavo ir analizavo įvairiais kursinio rašymo metu iškilusiais klausimais. Kursin`io darbo rašymui dauguma mokslinių straipsnių buvo inorėdami išsiaiškinti kokie yra prekės ar paslaugos pasirinkimo kriterijai ir kas juos įtakoja, visų pirma turėtume pradėti nuo vartotojo sąvokos supratimo. Vartotojus galime suskirstyti į dvi grupes: vartotojas, kaip individas, ir vartotojas - organizacija. Šiame kursiniame darbe šnekėsime apie vartotoją individą, kuris renkasi prekę sau. Taigi vartotojas – tai individas, kuris perka prekę ar paslaugą, savo asmeniniam naudojimui, kad patenkintų jam iškilusius poreikius.

Pasirinkimo kriterijai – tai skirtingos ypatybės, kuriomis vartotojas remiasi vertindamas ir rinkdamasis produktą ar paslaugą.

Taksi paslaugų pasirinkimo kriterijų tyrimas. (2011 m. Balandžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/taksi-paslaugu-pasirinkimo-kriteriju-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:42