Tam tikrų institucijų inicijuotos reklamos tikslinių grupių analizė Lietuvos automobilių kelių direkcija


Marketingo skaidrės. Tam tikrų institucijų inicijuotos reklamos tikslinių grupių analizė. Institucija. Lietuvos automobilių kelių direkcija. Problema. Didelis nelaimingų atsitikimų keliuose skaičius pasiekęs ribą, kurios neįmanoma toleruoti. Tikslas. Atskleisti “Karo keliuose” problematiką per valstybės ir visuomenės požiūrį į eismo įvykius keliuose. Tyrimas. TYRIMO METODAS Pasirinkta tyrimo forma, apklausa,pagal iš anksto parenkta apklausos formą. Tyrimo rezultatai. Jūsų lytis? Jūsų amžius? Ar suprantate terminą ''Socialinė reklama''? Ar jūs vairuojate automobilį? Ar dažnai pastebite Lietuvos automobilių kelių direkcijos inicijuotas reklamas? Kur dažniausiai pastebite LAKD inicijuotą socialinę reklamą? Pamate reklamą kuri privertė jus susimastyti, jūs apie ją papasakojate pazystamiem? Darbo išvados. Lietuvos automobilių kelių direkcijos reklamų orentacinė grupė, asmenys nuo 18-25metų.


Didelis nelaimingų atsitikimų keliuose skaičius pasiekęs ribą, kurios neįmanoma toleruoti.

Atskleisti “karo keliuose” problematiką per valstybės ir visuomenės požiūrį į eismo įvykius keliuose, kurie sukelia sunkius padarinius; Išsiaiškinti, kokių priemonių imtasi ir koks jų efektyvumas visuomenės požiūriu.

Ar dažnai pastebite Lietuvos automobilių kelių direkcijos inicijuotas reklamas?

Kur dažniausiai pastebite LAKD inicijuotą socialinę reklamą?

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • 13 puslapių (158 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 102 KB
  • Tam tikrų institucijų inicijuotos reklamos tikslinių grupių analizė Lietuvos automobilių kelių direkcija
    10 - 6 balsai (-ų)
Tam tikrų institucijų inicijuotos reklamos tikslinių grupių analizė Lietuvos automobilių kelių direkcija. (2015 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/tam-tikru-instituciju-inicijuotos-reklamos-tiksliniu-grupiu-analize-lietuvos-automobiliu-keliu-direkcija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:17