Tarnsporto priemonių remontas ir prekyba atsarginėmis detalėmis


Transporto praktikos ataskaita. Įvadas. Uab „Klevas“ veiklos ataskaita. Uab „Klevas“ charakteristika. Prekių asortimentas, klientų aptarnavimas, plėtros galimybės. Kokybės užtikrinimas. Strategija ir planai. Valdymo struktūra, skyrių funkcijos, motyvacijos ir skatinimo sistema. Galimybių analizė. Swot analizė. Apskaitos organizavimas. Mokesčių mokėjimas. Uab “Klevas” finansinė analizė. Išvados. Literatūra. Priedai. Priedas. Uab “Klevas” struktūra. Priedas. Uab „Klevas“ valdymo struktūra. Priedas. Uab „Klevas“ įmonės balanso ir pelno (nuostolio) ataskaitos.


Tyrimo objektas – procesai, vykstantys UAB „Klevas“.

UAB „Klevas“ įkurtas 1995 m liepos 17 d. Pagrindinė bendrovės veikla – transporto priemonių remontas ir prekyba atsarginėmis detalėmis. Šiuo metu UAB “Klevas” veiklą vykdo skirtinguose 5 filialuose, vadinamuose centrais:

Prekių asortimentas yra labai platus. Visas prekių asortimentas visuose centruose yra identiškas. Prekių struktūra pateikiama 1 paveiksle.

Kainų lygis 2006 m kito nežymiai. Apyvartos padidėjimas yra susijęs su pasikeitusiu prekių asortimentu, naujų klientų ir partnerių atsiradimu. Ateityje numatoma išlaikyti tokį patį kainų lygį.

Klientas yra svarbiausias asmuo UAB „Klevas“ versle, todėl siekiama maksimaliai patenkinti jo poreikius ir lūkesčius. Paslaugos teikiamos vietinėms ir tarptautinėms kompanijoms tik sudarius sutartį. Sutartyje kiekvienam klientui atskirai nurodomos suteikiamos nuolaidos ir mokėjimo atidėjimo terminai. Klientai už suteiktas paslaugas ar prekes apmoka grynais (pinigai įnešami į kasą) arba pavedimu (per bankuose esančias sąskaitas). Įdiegta kredito politika leidžia pastoviai tikrinti ir įvertinti susidarančią riziką. Visiems klientams suteikti limitai yra nuolat atnaujinami, priklausomai nuo mokėjimų istorijos. Naujiems klientams mokėjimo atidėjimo galimybė suteikiama tik įvertinus mokumą. Kiekviename filiale esantis prekybos vadovas atsakingas už naujų klientų paiešką.

Kontroliuojama perkamų prekių ir paslaugų kokybė, nuolatinis reagavimas į klientų skundus, jų detalus nagrinėjimas įvairiuose įmonės valdymo lygmenyse; kliento informavimas apie procesų eigoje iškilusias problemas užtiktina darbo kokybę. Tai klientai vertina: nors ir turėję kitų markių krovininius automobilius, bet siekdami išlikti UAB „Klevas“ klientais dėl puikios darbų ir detalių kokybės, įsigijo RENAULT markės krovininių automobilių.

Siekiant maksimaliai išvengti materialinių nuostolių, susijusių su klaidomis vykdant remonto darbus ir nelaimingais atsitikimais darbe, bendrovė yra apdraudusi savo veiklą bei darbuotojus nuo nelaimingų atsitikimų.

Įmonės strategija - tapti rinkos lyderiais plečiant veiklą ir steigiant naujus centrus Lietuvoje, nuolat tobulinant remonto technologijų procesą ir diegiant pažangias technologijas.

UAB „Klevas“ stengiasi stiprinti savo pozicijas rinkoje ir planuoja užimti 15 proc rinkos. 2007 m planuojama pasiekti ne mažesnę kaip 180 mln apyvartą. Patvirtintos investicijos naujo serviso statybai Kaune, planuojama steigti naujus filialus Lietuvoje.

Direktorius yra UAB „Klevas“ pagrindinis akcininkas. Finansų direktorius atsakingas už finansinių ataskaitų pateikimą nustatytu laiku valstybinėms institucijoms bei finansinių lėšų valdymą ir planavimą. Finansų direktoriui pavaldūs vyr. buhalterė (atsakinga už mokesčių apskaičiavimą ir mokėjimą, ataskaitų užpildymą), finansų analitikas ( atsakingas už ekonominę ir finansinę analizę), apskaitininai (atsakingi už pirminių duomenų suvedimą i programą). Apskaitininkai yra 1, 2 ir 3 centruose.

Komercijos direktorius atsakingas už prekių asortimentų ir kainininkų sudarymą, klientų suradimą. Komercijos sritis skirstoma į dvi pagrindines kryptis: automobilių ir detalių. Kiekvieną šią sritį valdo pardavimų vadovai. Pardavimų vadovams pavaldūs vadybininkai. Automobilių vadybininkai ir pardavimo vadovai yra 1, 2 ir 3 centruose. Detalių pardavimo vadovai yra 1, 2 ir 3 centruose, o vadybininkai visuose centruose. 4 ir 5 centrų vadybininkai yra 1 centro detalių pardavimo vadovui.

Paslaugų direktorius yra atsakingas už teikiamų remonto paslaugų kokybę ir šio proceso organizavimą bei optimizavimą. 1, 2 ir 3 centruose yra serviso vadovai atsakingi už teikiamų remonto paslaugų kokybę bei šio proceso organizavimą. Serviso vadovams pavaldūs yra meistrai, kiekviename centre po 4 darbuotojus, organizuoja remonto darbų atlikimą. Meistrams pavaldūs šaltkalviai, kurie atlieka remonto darbus.

Darbų vykdytojas atsakingas už naujų projektų vykdymo eigą bei ūkio reikalų sutvarkymą. Jam pavaldūs apsaugininkai, valytojos, energetikas.

Vyksta darnus, suderintas ir geranoriškas bendradarbiavimas tarp įmonės filialų ir padalinių bei darbuotojų. Tai įgalina pasiekti bendrą tikslą – efektyviai patenkinti išorinių ir vidinių klientų poreikius.

Darbo laikas apskaitomas ir darbo užmokestis mokamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Gyventojų pajamų garantijų įstatymu, Darbo sutarties ir Kolektyvinių susitarimų įstatymais bei kiti vyriausybės nutarimais ir norminiais aktais.

Įstatymai nedraudžia mokėti įvairių papildomų priedų. Šios nuostatos yra laikomasi ir UAB „Klevas“. Skirtingiems darbuotojams priedai mokami nuo skirtingų kintamų dydžių, siekiant didinti motyvaciją dirbti.

Pavyzdžiui, šaltkalviams mokama nuo surinktų pinigų už padarytus darbus, taip siekiama paskatinti padaryti darbą kuo greičiau ir kokybiškiau. Vadybininkams mokamas atlyginimas priklausomai nuo apyvartos: kiekvienas vadybininkas, atsakingas už savo prekių grupę, gauna atlyginimą priklausomai nuo tos prekių grupių apyvartos. Serviso meistrams mokamas atlyginimas priklausomai nuo to, kiek vienas šaltkalvis surenka pinigų, taip pat atsižvelgiama į atliekamų remonto darbų kokybę ir kiekybę, servise vyraujančią tvarką. Kitų darbuotojų, kaip, vyr.buhalterės, ekonomistės, buhalterių, valytojos, sargų, sandėlininkų ir vairuotojų atlyginimai mokami atsižvelgiant į susitarimą prieš priiRenaultt į darbą. Mokama suma kasmet yra peržiūrima ir, esant poreikiui, alga yra didinama.

Tarnsporto priemonių remontas ir prekyba atsarginėmis detalėmis. (2015 m. Gegužės 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarnsporto-priemoniu-remontas-ir-prekyba-atsarginemis-detalemis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:26