Tarpkultūrinės problemos Portugalijoje


Vadybos referatas. Anotacija. Įvadas. Trumpa informacija apie portugaliją. Šalies klasifikacija pagal r. D. LEWIS. Šalies klasifikacija pagal g. Hofstede. Galios distancija (PDI). Neapibrėžtumo vengimo dimensija (UAI). Individualizmo-kolektyvizmo dimensija (IDV). Vyriškumo-moteriškumo dimensija (MAS). Ilgalaikės-trumpalaikės orientacijos dimensija (LOT). Šalies klasifikacija pagal e. T. Hallas. Viešbučio „moliceiro“ ir jo darbuotojo pristatymas. Gautų atsakymų apibendrinimas. Problemų analizė remiantis literatūra. Išvados ir siūlymai. Literatūra.


Šiame darbe nagrinėjamas vienas pagrindinių verslo sėkmės aspektų – tarpkultūrinė komunikacija. Pristatomos ir analizuojamos Portugalijos viešbučio „Moliceiro“ darbuotojams iškylančios problemos bendraujant su klientais dėl tarpkultūrinių skirtumų. Tarpkultūrinės komunikacijos ypatumai bendraujant su įvairių kultūrų atstovais, jų mąstysenos ir elgsenos savitumų žinojimas palengvina bendravimą ir bendradarbiavimą su įvairių kultūrų atstovais. Darbe siekiame išanalizuoti kodėl/dėl kokių priežasčių iškyla problemos, nemalonios situacijos ir pateikiame rekomendacijas kaip būtų galima jų išvengti, siekiant palaikyti būtinus ir malonius ryšius bendraujant su įvairių kultūrų klientais/atstovais.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2427 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 50 KB
  • Tarpkultūrinės problemos Portugalijoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Tarpkultūrinės problemos Portugalijoje. (2014 m. Kovo 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarpkulturines-problemos-portugalijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:51