Tarpkultūrinių skirtumų analizė Švedijos reklamos įmonėje „Adquota”


Vadybos savarankiškas darbas. Įvadas. Bendra informacija apie Švediją. Richard Donald Lewis kultūrų klasifikavimas. Edwardo T. Hallo šalies klasifikacija. Tarpkultūrinių skirtumų apibendrinimas ir analizė.


Tikslas – išsiaiškinti su kokiomis problemomis, kylančiomis dėl tarpkultūrinių skirtumų, susiduria reklamos kompanija „AdQuota”, įsikūrusi Švedijoje.

Uždaviniai:

1.Pateikti informaciją apie Švediją.

2.Užmegzti kontaktus ir pabendrauti su reklamos įmonės atstovu iš Švedijos.

3.Sudaryti klausimyną, kuris padėtų išsiaiškinti tarpkultūrines problemas.

4.Pateikti klausimyno atsakymų apibendrinimą ir analizę, paremtą literatūros šaltiniais.

5.Pateikti išvadas ir rekomendacijas apklaustajam darbuotojui, kaip būtų galima sumažinti ar išvengti paminėtų tarpkultūrinių nesusipratimų.

  • Vadyba Savarankiški darbai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2978 žodžiai)
  • Vadybos savarankiški darbai
  • Microsoft Word 88 KB
  • Tarpkultūrinių skirtumų analizė Švedijos reklamos įmonėje „Adquota”
    10 - 3 balsai (-ų)
Tarpkultūrinių skirtumų analizė Švedijos reklamos įmonėje „Adquota”. (2014 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarpkulturiniu-skirtumu-analize-svedijos-reklamos-imoneje-adquota.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:04