Tarptautinės aplinkos analizės priemonės


Ekonomikos skaidrės. Tarptautinio verslo aplinkos analizės priemonės. Įmonės aplinkos dalininkų tarpusavio ryšių modelis. Institucinis ideologinis modelis. Ideologijos. Schwartz ir Bilsky (1987Universaliųjų vertybių teorija. Institucijos. Institucinis ideologinis modelis. Technologinė ir ekologinė šerdis. Pest, september, lepest-c modeliai. Pest, september, lepest-c. Tarptautinės rinkos analizė ir įvertinimas. Tarptautinės rinkos analizė ir įvertinimas.


Įmonės aplinkos dalininkų tarpusavio ryšių priemonės institucinis ideologinis modelis PEST, SEPTEMBER, LEPEST-C modeliai;.

I. Įmonės aplinkos dalininkų tarpusavio ryšių modelis.

Ideologiniai komponentai: Idėjos Vertybės Tikėjimas Tai yra visa tai, kas sudaro kolektyvinės veiklos pagrindą.

Ekonominė ideologija pagrindinis tikslas- paaiškinti verslo veiklos idealus, t.y. kaip verslas turėtų būti organizuojamas. Ekonominė ideologija apibūdina tai, kiek vyriausybė (ar kolektyvas) kontroliuoja nuosavybę ir rinkos funkcijas.

Politinė ideologija dominuojanti vyriausybinių institucijų jėga. Parodo vyriausybės veiklos idealus, parodo kas turi valdžią ir kiek jos turi.

Schwartz ir Bilsky (1987)universaliųjų vertybių teorija.

Institucija tai organizuota ir pastoviai vykstanti žmonių veikla, kuri turi tam tikrų svarbių visuomeninių tikslų. Institucija yra aukščiau už organizaciją. Viena institucija paprastai atstovauja daug organizacijų, kurios turi savų interesų tos institucijos veikloje. Kiekvienoje visuomenėje yra tokių institucijų.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 24 puslapiai (348 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 90 KB
  • Tarptautinės aplinkos analizės priemonės
    10 - 5 balsai (-ų)
Tarptautinės aplinkos analizės priemonės. (2015 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautines-aplinkos-analizes-priemones.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:22