Tarptautinės rinkodaros sprendimų gamybinėje įmonėje ab „ragutis“ analizė


Tarptautine rinkodara. Tarptautinės rinkodaros planavimas. Tarptautinis marketingo planavimas. Tarptautines rinkodaros planas. Tarptautines imones analize. Detalus marketingo planas. Prekes sprendimai imoneje. Detalus rinkodaros planas. Tarptautines rinkodaros planas\. Darbas tarptautinėse įmonėse.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Informacijos šaltinių apžvalga. Tarptautinės rinkodaros samprata. Tarptautinės rinkodaros aplinka. Tarptautinės rinkodaros modeliai. Įmonės skverbimosi į užsienio rinką strategijos formavimas. Darbo metodai ir priemonės. Ab „ragutis“ veiklos pristatymas. Ab „ragutis“ tarptautinės rinkodaros tyrimo tikslai, sudėtis, etapai. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Ab „ragutis“ tarptautinės rinkodaros plano sudarymas. Ab „ragutis“ veiklos vystymosi perspektyvos tarptautinės rinkodaros požiūriu. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Kad prekės ar paslaugos pateikimas užsienio rinkoje būtų sėkmingas, labai svarbu išsiaiškinti, kaip teisingai parinkti įėjimo į ją formą ir laiką, panaudoti visas reikalingas konkurencines galimybes bei potencialą, operatyviai reaguoti į besikeičiančias prekybos sąlygas, priimti teisingus rinkodaros sprendimus.

Darbo aktualumas. Besikeičiančios rinkos sąlygomis visi gamintojai nori išlikti konkurencingi, parduoti būtent savo produktą, žinoti, ko nori vartotojas, kokie jo lūkesčiai. Dėl šių priežasčių ypač svarbu išanalizuoti, kaip vykdomi AB „Ragutis“ tarptautinės rinkodaros sprendimai, kas juos lemia, kokias pasekmes jie sukelia įmonės veiklai. Šių sprendimų analizė padėtų sėkmingiau vykdyti tarptautinę rinkodarą.

Kiekviena įmonė, siekdama išsikovoti pasitikėjimą ir palankumą savo prekėms, priversta kurti jų identifikacijos požymius. Vienas geriausių identifikatorių yra prekės ženklas. Prekių ženklai atlieka vieną svarbiausią vaidmenį marketingo strategijoje identifikuojant prekes/paslaugas iš visos rinkos. Stiprus prekės ženklas gali lemti įmonės pasisekimą, išskirtinumą, pastebimumą ir unikalumą bei sugeba prasimušti pro rinkų šurmulį ir sužadina vartotojų smalsumą, lojalumą, tačiau labai svarbūs išlieka ir kiti faktoriai – nepriekaištinga kokybė, patrauklumas, kaip naują prekės ženklą priims vartotojai užsienyje, ar jis bus populiarus. Dėl šios priežasties, prieš pradėdama tarptautinės rinkodaros vykdymą, įmonė įvertina rinkos sąlygas įvairiose galimose šalyse, kuriose įmonė nusprendė prekiauti ar veikti. Pirminis įvertinimas apima užsienio rinkų stebėjimą, siekiant apibūdinti įvairių šalių potencialą.

Plečiant verslą, svarbu galvoti ne tik apie pardavimo kiekius, o ir apie ilgalaikių ryšių plėtojimą su vartotojais. Vienkartiniai ir impulsyvūs pirkimai – tai tik trumpalaikė reakcija. Darbe daroma prielaida, jog AB „Ragutis“ dar nėra pradėjusi sidro eksporto į Rusiją (Sankt Peterburgas). AB „Ragutis“, pirmoji Lietuvos vartotojams pasiūliusi sidrą, kurio paklausa, įvedus šį gėrimą į Lietuvos rinką, buvo gana didelė, vartotojai jį pamėgo dėl išskirtinų šio gėrimo savybių – lengvo gaivaus skonio, patrauklaus įpakavimo, lengvo alkoholinio tūrio.

Atlikus teorinę tarptautinės rinkodaros analizę bei apžvelgus AB „Ragutis“ tarptautinės rinkodaros situaciją, siūlomas detalus rinkodaros planas 2011 metams produkcijos įvedimui į Rusijos rinką.

Darbo problema – nepakankamai efektyviai vykdoma tarptautinė rinkodara AB „Ragutis“.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 33 puslapiai (8666 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 123 KB
  • Tarptautinės rinkodaros sprendimų gamybinėje įmonėje ab „ragutis“ analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Tarptautinės rinkodaros sprendimų gamybinėje įmonėje ab „ragutis“ analizė. (2012 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautines-rinkodaros-sprendimu-gamybineje-imoneje-ab-ragutis-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:55