Tarptautiniai pervežimai verslo planas


Transporto verslo planas.

Santrauka. Įmonės pristatymas. Veiklos pobūdis. Pagrindiniai vartotojai. Uab „Baltic logistic plus“ rinkodara. Rinkodaros strategijos parinkimas. Politinės aplinkos įvertinimas. Socialinės aplinkos įvertinimas. Ekonominės aplinkos įvertinimas. Mokslinė – techninė aplinka. Kontrolės procesas įmonėje. Rėmimo įvertinimas. Rizika. Finansinė informacija. Pradinės išlaidos. Finansavimo poreikiai ir šaltiniai. Pinigų srautai. Sekančių veiklos metų pinigų srautų prognozė. Pelningumo svyravimų (rizikos) įvertinimas. Balansas. Finansinis rodiklis. Maršruto sudarymas. Išvados. Literatūra.


Įmonė turės 7 autotreilerius, DAF ir VOLVO,  su puspriekabėmis:

UAB „Baltic logistic plus“ bus maršrutai: Baltijos šalys, Olandija, Belgija, Prancūzija, Airija, Maskva.

Prieš apibūdinant šios įmonės vartotoją, įmonei svarbu buvo išspręsti šiuos paslaugų politikos klausimus:

Demografinis. Įmonėje “ Baltic logistic plus ” segmentuojant pagal šį požymį svarbu bus:

Vienas svarbiausių tikslų visuomenėje yra ryšiai tarp valdžios institucijų ir verslo atstovų. Valdžios sprendimai veikia verslo aplinką, valstybinės institucijos reguliuoja daugumą verslo šakų. Tai vyksta tiek centrinės, tiek vietinės valdžios lygmeniu. Centrinė valdžia dažniausiai pasitelkia reguliavimo politikos mechanizmus, kurie riboja, stabdo ar skatina verslo sumanymus ir programas, užtikrina aplinkosaugos, darbų saugos kokybę ir kontrolę. Vietos lygmeniu verslą reguliuoja licencijavimo ir teisinės priežiūros įstaigos. Verslo pasaulis supranta reglamentavimo būtinybę, dėl to svarbu suvokti valdžios institucijų funkcionavimą. Verslo atstovai turi suprasti, kaip politika formuojama, ir kaip ji įgyvendinama.

Lietuvos vartotojai tampa vis labiau techniškai išprusę, sugeba perprasti ir naudotis techniškai sudėtingomis prekėmis. Pateikti reklaminiuose skelbimuose daug informacijos netikslinga. Vartotoją labiau domina paslaugos, galinčios patenkinti net įmantriausius norus.

aiškiai apibrėžiamos pareigos ir įgaliojimai kiekvienos veiklos, turinčios įtakos kokybei,atžvilgiu. Pareigos, laisve organizuoti ir įgaliojimai veikti turėtų būti tokie, kad jųpakaktų norimu efektyvumu pasiekti nustatytus kokybės tikslus;

Daugeliui UAB „Baltic logistic plus“ klientų yra svarbu ne tik organizacijos nustatyta produkto realizavimo kaina, bet ir kiti platesnio pobūdžio elementai:

Pradedant veiklą pirmiausia įvertinau riziką ir tik tada ryžausi įgyvendinti idėją. Todėl norint apsaugoti materialines vertybes ir išvengti nuostolių sužinojau rizikos faktorius ir būdus sumažinti neigiamas pasekmes. Įmonėje bus įrengta signalizacija, kuri užtikrins patikimą apsaugą nuo įsilaužėlių ir vagysčių.

Visi verslai turi rizikos elementų. Reikia išsiaiškinti ir įvertinti rizikos šaltinius irtipus, jos atsiradimo galimybes ir rizikos mažinimo būdus.

Stichinės nelaimės, kurių įmonė negali prognozuoti (potvyniai, gaisrai ir t.t.)

Tikimybinė verslo rizika, kurią galima išanalizuoti ir su tam tikra tikimybe prognozuoti padarinius, numatyti priemones rizikai išvengti ar ją visiškai panaikinti (nelaimingi atsitikimai. vagystės, nepanaudoti pajėgumai, vadovybės klaidos, įstatymai.)

UAB „Baltic logistic plus“ turės 7 autotreilerius, kurie bus pirkti išsimokėtinai. Išsipirkimo laikas 6 metai. Banko paskolos dydis 8,2 proc. Vieno automobilio mėnesio įmoka svyruos nuo 556 iki 930 eur. Į sumą įeina transporto priemonės draudimas ir garantinis techninis aptarnavimas.

Šiuo atveju UAB „Baltic logistic plus ” keis savo paslaugos kainą, priklausomai nuo paklausos pokyčio, t.y. paslaugos paklausai išaugus, UAB „Baltic logistic plus ” padidins savo paslaugos kainą, o paklausai sumažėjus - sumažins, nors veiklos kaštai abiem atvejais gali būti vienodi.

Mano vežamas produktas iš Lietuvos yra šaldyta žuvis. Vežant šį krovinį svarbiausia yra palaikyti reikiamą temperatūrą, žuvis negali atšilti . Vežama 5 tonos šaldytos žuvies iš Vilniaus į Minską. Žuvis bus vežama specealiuose žuviai termo dežėse. Šios dėžės yra skirtos saugiai transportuoti šviežią bei šaldytą žuvį.

Išanalizavus transporto priemonių privalumus ir trūkumus pasirenku kelių transportą. Kitos transporto rūšys , mano nuomone , netinka todėl, kad pvz., geležinkelio transportas tokiam pervežimui būtų netinkamas, kadangi geležinkelio transportas kelia didesnius reikalavimus įpakavimui, be to, kyla pavojus dėl papildomų perkrovimų ir be to geležinkelio kelių tinklas yra mažesnis už kelių transporto. Oro transportas tokiam pervežimui būtų perbrangus.

Transporto priemonė – vilkikas. Modelis – Ivecko Stralis 430 PS . Pagaminta 2005m. , masė - 7500kg, galia- 480 AG , dyzelinis variklis.

  • Transportas Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (4646 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto verslo planai
  • Microsoft Word 816 KB
  • Tarptautiniai pervežimai verslo planas
    10 - 7 balsai (-ų)
Tarptautiniai pervežimai verslo planas. (2016 m. Vasario 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/tarptautiniai-pervezimai-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:10